امروز اتفاق افتاد؛

مرگ ۲ خانم در حوادث رانندگی محور انزلی‌ ـ‌ رضوانشهر

فرمانده پلیس‌راه گیلان از وقوع تصادف مرگبار در محور انزلی‌ ـ‌ رضوانشهر خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر خانم جان باختند و یک نفر آقا مجروح شده است.

مرگ ۲ خانم در حوادث رانندگی محور انزلی‌ ـ‌ رضوانشهر

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تصادفات رانندگی شبانه و بامدادی در جاده‌های گیلان افزایش یافته است، اظهار کرد: صبح امروز یک فقره تصادف مرگبار در محور انزلی‌ ـ‌ رضوانشهر به وقوع پیوست.

وی خروج خودرو از جاده و واژگونی را دلیل حادثه مرگبار مذکور عنوان کرد و افزود: در این حادثه دو نفر خانم جان خود را از دست دادند و یک نفر آقا نیز مجروح شده است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه شب گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژوی ۲۰۶ راننده آن جان خود را از دست داد، گفت: خستگی و خواب‌آلودگی دلیل حادثه رانندگی مذکور بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هنگام رانندگی در شب بدن باید استراحت کامل داشته باشد، تصریح کرد: بسته شدن یک لحظه پلک چشم حوادث مرگبار را به دنبال دارد.

رستگار با اشاره به اینکه رانندگان هنگام شب رانندگی نکنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که مجبور به رانندگی در شب هستند حتماً یک نفر سرنشین بیدار و مراقب حرکات راننده باشد.

وی با بیان اینکه تصادفات شبانه آمار بیشتری را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: رانندگان قبل از رانندگی در شب حتماً چند ساعتی را استراحت کنند تا خواب‌آلود نباشند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان در پایان به وضعیت فعلی ترافیک جاده‌های استان اشاره کرد و متذکر شد: ترافیک جاده‌های گیلان اکنون عادی و روان بوده و از رانندگان می‌خواهیم با رعایت قوانین رانندگی و توجه به سرعت و سبقت مجاز رانندگی کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه