عضو شورای شهر رشت مطرح کرد؛

شهردار رشت دستپاچه‌ی انتخابات مجلس بعدی / رفتارهای محمدعلی مرا به یاد محمدرضا شاه می اندازد

عضو هیأت رئیسه ی شورای اسلامی شهر رشت: رفتارهای محمدعلی مرا به یاد محمدرضا می اندازد که مردم زاغه نشین به نان شب شان محتاج بودند و ایشان به فکر برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ سالگی شاهنشاهی بودند!

شهردار رشت دستپاچه‌ی انتخابات مجلس بعدی / رفتارهای محمدعلی مرا به یاد محمدرضا شاه می اندازد

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی عضو هیأت رییسه ی شورای شهر رشت ضمن یادداشتی نوشت:

اخیرا از طریق پیامکی که توسط مدیریت روابط عمومی شهرداری به اعضای شورای شهر ارسال گردیده بود، از مراسم افتتاحیه‌ی هجدهمین گردهمایی معاونان و مدیران برنامه ریزی و توسعه کلانشهرهای کشور و میزبانی شهرداری رشت مطلع شدیم. از قرار جناب شهردار صرفا موضوعات را جهت اطلاع اعضای شورا اطلاع رسانی می کنند و اساسا اعتقادی به هماهنگی و یا اخذ مجوز از شورا ندارند. با این اوصاف، تصور می کنم اعضای شورا هم نباید دغدغه ای جز اینکه تریبونی در این مراسم به دست بگیرند و یا در کدام ردیف صندلی مراسم بنشینند، داشته باشند! به هر حال می توان در این مراسم شعر خواند، گلدان شمعدانی هم به دست گرفت، لبخند نیز زد و به عنوان عضو همراه توسعه شهر معرفی شد. چرا که نه!؟

اگر هم حساب شهرداری بسته می شود و کارگران رفت و روب و فضای سبز چند ماه حقوق نمی گیرند، دفترچه بیمه شان اعتبار ندارد و درگیر تامین مالی مخارج درمان خودشان و خانواده شان هستند، این که مهم نیست! مهم این است که شهر رشت، شهر جشنواره ها نام گرفته، برگزاری نمایش روز رشت!! بررسی انتخابات آینده آمریکا!! برگزاری شهر خلاق خوراک ! سبز جوگل ! و صدها برنامه دیگر، شهردار ما یک چهره فرهنگی پیدا می کند و از همه مهمتر اینکه شهردار ما در سال ۹۸ می‌خواهند در سنگر نمایندگی مجلس به این مردم خدمت نمایند و کار هم که کار شیکی است و به آسانی می توان آنرا جمع کرد و در عین حال محبوب، فرهنگی و توسعه گرا هم نام گرفت. مهمان دعوت کردن و مهمانی دادن و بساط جشن را فراهم کردن که کار سختی نیست. آن کارگری که چند ماه حقوق نگرفته هم دست زن و بچه اش را بگیرد و بیاید در این جشن شرکت کند و شاد باشد و قدردان این شهردار توسعه گرا باشد و به محمود باقری ضد توسعه و بی فرهنگ، بد و بیراه بگوید که چرا با این مظاهر توسعه یافتگی مخالفت می کند!

آقای ثابت قدم! به شخصه اعتراف می کنم که دیگر خسته شدم از اینکه در خصوص اولویت بندی هزینه ها و اهم و مهم کردن پرداختهای شهرداری نالیدم! بنده با پرداخت پاداش به مدیران شهرداری مخالف نیستم، البته چنانچه برابر ضوابط و بر اساس شایستگی افراد پرداخت بشود، اما آیا در چنین شرایطی که شما مناطق تان نتوانستند حقوق کارگران رفت و روب و فضای سبز را پرداخت کنند این پرداخت صحیح بود؟ در شرایطی که کارگر و پرسنل شما دفترچه درمانش اعتبار ندارد، چون شما کسورات تامین اجتماعی و درمان را پرداخت نکردید، آیا باید پاداش در اولویت پرداخت قرار می گرفت؟

این رفتارهای محمدعلی مرا به یاد محمدرضا می‌اندازد که مردم زاغه نشین به نان شب شان محتاج بودند و ایشان به فکر برگزاری جشن های ۲۵۰۰ سالگی شاهنشاهی بودند! خیرخواهانه به جناب محمدعلی توصیه می کنم به فکر کارگران حجمی و پرسنل شهرداری باشند و در اولویت بندی هزینه ها صرفه و صلاح شهر و شهرداری را در نظر بگیرند. به ایشان هم متذکر می گردم اینقدر دستپاچه انتخابات ۹۸ نباشند و برای تحقق تکالیف بودجه ای ۹۵ شهرداری تلاش نمایند.

در پایان آقای شهردار بفرمائید شهرداری رشت کجای کلانشهرها قرار دارد تاکنون از کدام مزایای آن استفاده نموده که ایشان علاقه مند به برگزاری چنین سمینار هایی هستید درصورتیکه شهرداری رشت غرق در روزمرگی خود می‌باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بچه های محله لاکانی
مطمعنا در سال 98 به همه نشان خواهیم داد که هزار رای خیلی تفاوت دارد با صدها هزار رای مردم کلانشهر رشت. واقعا اگر همت بقیه اعضا شورا نبود هنوز شهردارمان همان شهردار از استانی دیگر و در حال جمع اوری ابهای روان و شکار سگ و جمع اوری زباله و این قبیل کارها بود.دهه هاست که بودجه شهرداری رشت گم میشد و کسی سراغی از ان نمیگرفت.
در حاشیه