بسیج در بخش ورزش قهرمانی به صورت پایه ای عمل می کند

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور با تاکید بر اینکه سازمان ورزش بسیج کشور این آمادگی را دارد که در اکثر رشته های پر مدال پایگاههای آموزشی جدید احداث نماید ابراز نمود: بسیج در بخش ورزش قهرمانی به صورت پایه ای عمل می کند.

بسیج در بخش ورزش قهرمانی به صورت پایه ای عمل می کند
سردار کاظم یزدانی در حاشیه برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با این توضیح که از زمانی که ورزش از حالت نیرو تبدیل به سازمان شد در خصوص ورزش فعالیت های تکمیلی بسیاری در این سازمان شکل گرفت اظهارکرد: در برنامه ۵ ساله سازمان ورزش بسیج کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دستگاههای مختلف ورزشی بر تندرستی و شادابی مردم فعالیتهای خود را معطوف کنند کارهای گسترده ای برای توسعه ورزش همگانی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور افزود: در  خصوص ورزش قهرمانی نیز از ۴ سال پیش برنامه های خوبی طرح ریزی و پیگیری شد و با شناسای ۵ هزار نونهال در حدود ۳ هزار نفر از آنها بابررسی های دقیق استعدایابی شدند و در فرایند پایگاههای بسیج مورد آموزش و تربیت قرار گرفتند و ما در صدد هستیم که در یک فرایند ۷ سال آنها را به ورزش قهرمانی کشور معرفی کنیم.
وی کمک  و مساعدت مسولین ورزشی را برا ی توسعه ورزش لازم و ضروری دانست و گفت: این ظرفیت در سازمان ورزش بسیج کشور وجود دارد که فعالیتهای خود را گسترش دهد.
وی جوانان را سفیران کشور در میدان‌های بین‌المللی عنوان کرد و افزود: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج در ۷ رشته ورزشی برای نونهالان زیر ۱۴ سال برگزار می شود.
سردار یزدانی بسیاری از نونهالان شرکت کننده در این المپیاد را  از افراد مطرح کشوری عنوان کرد و در ادمه با تاکید بر اینکه برترینهای این المپیاد در فعالیتهای باشگاهی استانی هدایت می شوند تا به طور منظم به فعایتهای حرفه ای خود ادامه دهند تصریح کرد: این افراد در سطوح بالاتر در لیگ های برتر کشور هدایت می شوند.
رئیس سازمان ورزش بسیج کشور از وجود ۹۰ پایگاه استعداد یابی سازمان ورزش بسیج در کشور خبر داد و اعلام کرد: ظرفیت افزایش این پایگاه ها به ۴۵۰ پایگاه در کشور وجود دارد.
وی با بیان این مطلب که پایگاه‌های استعدادیابی بسیج سه موضوع تهذیب، تحصیل و ورزش را پیگیری می‌کنند افزود: این ظرفیت وجود دارد که پایگاههای ما حدود ۲۰هزار نونهال زیر ۱۴ سال را زیر پوشش قرادهد.
سرداریزدانی با تاکید بر اینکه سازمان ورزش بسیج کشور این آمادگی را دارد که در اکثر رشته های پر مدال پایگاه های آموزشی جدید احداث نماید ابراز نمود: بسیج در بخش ورزش قهرمانی به صورت پایه ای عمل می کند.
رضا شاد مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار هشت دی نیوز با اشاره به اینکه بیش از ۸۵۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان هفت رشته ورزشی در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌ های استعدادیابی ورزش بسیج حضور دارند در ادامه با اشاره به اینکه  اصفهان، کردستان، کرمانشاه و زنجان میزبانان چهار دوره گذشته المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج بودند افزود: امسال مسابقات ورزشی در هفت رشته کاراته، تکواندو، جودو، کشتی، فوتسال، والیبال و شنا برگزار می‌ شود.

به گزارش هشت دی نیوز، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج از ۱۲ تا ۱۵ شهریور جاری در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه