نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

اعتبار هزار میلیاردی دولت به جمعیت هلال احمر به نصف کاهش یافته است

نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی که قرار بود به این سازمان تخصیص یابد به ۷۰۰ میلیارد کاهش یافت گفت: این مقدار نیز به ۵۰۰ میلیارد کاهش پیدا کرد و هنوز چیزی دست ما را نگرفته است.

اعتبار هزار میلیاردی دولت به جمعیت هلال احمر به نصف کاهش یافته است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید معزی امشب در جمع مدیران شعب هلال احمر استان گیلان در اردوگاه مهر هلال احمر بندرانزلی اظهار داشت: هلال احمر یک جمعیت مردمی و گسترده است که هدف آن خیررسانی در عرصه‌های گوناگون به مردم است.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازمان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان از عناصر مختلفی تشکیل یافته که یکی از مهمترین آنها جمعیت جوانان است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان سازمان یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال احمر بر روی فعالیت‌های مردمی هدف‌گذاری کرده و دومین رکن مهم آن افرادی هستند که به‌صورت داوطلبانه در آن فعالیت می‌کنند.

معزی با تاکید بر فعالیت سازمان جمعیت هلال احمر در زمان‌هایی غیر از وقوع بحران تصریح کرد: تنها مسئولیت جمعیت هلال احمر اعلام آمادگی برای حضور در مناطق بحرانی در زمان‌های سیل و بحران و زلزله نیست بلکه این سازمان مسئولیت ساماندهی جوانان این جامعه را نیز بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: باید این ذهنیت از میان مردم پاک شود که سازمان جمعیت هلال احمر تنها و فقط در زمان حوادث وارد عمل می‌شود.

معزی خاطرنشان کرد: یکی از مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه این است که مباحث فرهنگی و دینی را در این جمعیت گسترش دهد و جوانان را به خودباوری برساند تا در راه بندگی خدا فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت فعالیت‌های مردمی در سازمان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: سازمان هلال احمر یک سازمان دولتی نیست بلکه یک جمعیت مردمی است.

وی با بیان اینکه هلال احمر باید از دولت کمک بگیرید چرا که در زمان‌های مختلف به دولت کمک می‌کند گفت: اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی که قرار بود به این سازمان تخصیص یاید به ۷۰۰ میلیارد کاهش یافت؛ این مقدار نیز به ۵۰۰ میلیارد کاهش پیدا کرد و هنوز چیزی دست ما را نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع در سازمان جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: این سازمان برای جذب بیشتر مردم در بخش داوطلبانه نیازمند تصمیم سازی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه