حجت الاسلام کریمیان در مراسم تودیع و معارفه:

بنده به توصیه آیت الله مصباح به دانشگاه آمدم/ کسانی از رفتن من خوشحال‌اند که به پاکدستی شهره نیستند

برای من باعث افتخار است که در روز مراسم تودیع و معارفه بنده نه پرده ایی زده شده است و نه مطلبی در سایت اطلاع رسانی دانشگاه منتشر شد!

بنده به توصیه آیت الله مصباح به دانشگاه آمدم/ کسانی از رفتن من خوشحال‌اند که به پاکدستی شهره نیستند

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو  صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان با حضور مسئولین این دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام صفوی مسئول  سابق نهاد رهبری دانشگاه پیام نور گیلان به جای حجت الاسلام کریمیان مسئولیت نهاد رهبری دانشگاه های آزاد استان گیلان برعهده گرفت.

حجت الاسلام کریمیان در این مراسم با بیان اینکه یکی از طولانی ترین دوره های مدیریت خود را طی کرده است گفت: من جزو قدیمی ترین افراد در نهاد رهبری هستم.

وی افزود: آغاز مدیریت من با آیت الله امینیان بود که فوق العاده دوران شیرینی را در آن مدت طی کردم ولی یک سال بیشتر نتوانستم بمانم و به قم رفتم. وقتی به قم رفتیم آیت الله مصباح یزدی با توجه فتنه های زمان اصلاحات به من توصیه کردند که حتی یک روز هم شده در دانشگاه ها حضور پیدا کنید و من دوباره به دانشگاه بازگشتم.

حجت الاسلام کریمیان در ادامه گفت:بنده خوشحالم آدم هایی از رفتن من ناراحت هستند که به پاکدستی و انقلابی بودن مشهور هستند. برای بنده افتخار است که جانباز دفاع مقدس از روی تخت بیمارستان با من تماس می گیرد و از رفتن من ناراحت است. کسانی که وظیفه حفاطت و حراست از دانشگاه را دارند دلواپس رفتن کریمیان هستند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: زمانی بود فردی ۶۲ ساله را که در آزمون اخلاقی بالای ده بار رد شده بود را می خواستند با هزاران توصیه عضو هیات علمی کنند و کریمیان خوشحال است که نگذاشت این افراد عضو هیات علمی بشوند. کریمیان خوشحال است که کسانی از رفتنش مسرور و خوشحال هستند که به پاکدستی شهره نیستند.

برای من باعث افتخار است که در روز مراسم تودیع و معارفه بنده نه پرده ایی زده  شده است و نه مطلبی در سایت اطلاع رسانی دانشگاه منتشر شد! قرار نبود هیچ کس بفهمد که تودیعی برگزار می شود!

وی گفت: ما آمدیم به واقع نه به حرف از آرمان های انقلاب و شهدا دفاع کنیم. خوشحالم در مدت حضور من نوع نگاه دیگران این بود که کریمیان اهل فتنه نیست و از آن ها حمایت نخواهد کرد.

مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان گیلان افزود: مدیریت من در این نهاد ۱۰ ساله شد اما اتفاقاتی در این استان افتاد که به خود گفتم باید بعد از حکم سه سال خود بمانم. اگر هفت سال پیش تودیع می شدم تودیع خفت باری برگزار می شد. برخی به دنبال این بودند که کریمیان برای همیشه از استان گیلان برود.

بنده  که با توصیه آیت الله مصباح یزدی آمدم باید بگویند کریمیان سروش آینده گیلان است! آیا شما یک کتاب و مقاله من را خوانده اید ؟!کسانی که دو روز جبهه نرفته اند می گویند کریمیانی که برادر شهید است ضد جبهه است!

وی در پایان گفت:من دویست سخنرانی فقط در ارتباط با فتنه در دانشگاه ها کرده ام. باید نهاد رهبری شعور سیاسی را ببرد و خوشحالم که در جمع مردم فهیم بوده ام و هم نگاه مردم نسبت به کریمیان عوض شده است و همچنین چهره واقعی برخی افراد رو شده است. امروز خوشحالم که بعضی ها بگویند کریمیان به خاطر دفاع از ولایت رفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه