رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

خرید مواد اولیه برای راه‌اندازی کارخانه چوکا/ پرداخت به‌موقع حقوق کارگران مهم‌ترین اصل است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از خرید مواد اولیه به منظور راه‌اندازی دوباره کارخانه چوکا در روزهای آینده خبر داد.

خرید مواد اولیه برای راه‌اندازی کارخانه چوکا/ پرداخت به‌موقع حقوق کارگران مهم‌ترین اصل است

به گزارش ۸دی، علی منتظری عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه چوکای تالش با تأکید بر راه‌اندازی سریع‌تر این کارخانه اظهار کرد: تولید و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران مهم‌ترین اصل در کارخانه چوکا است.

وی به تمهیدات در نظر گرفته شده در جلسه با «شستا» و «تاپیکو» اشاره کرد و افزود: مواد اولیه به منظور تولید در کارخانه چوکا تامین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از خرید مواد اولیه به منظور راه‌اندازی کارخانه چوکا در روز‌های آینده خبر داد و بیان کرد: ادامه روند تولید در کارخانه مذکور مورد تأکید مسؤولان است.

منتظری با بیان اینکه اقدام‌هایی برای فروش محصولات کارخانه چوکا انجام شده است، تصریح کرد: به‌زودی نتیجه اقدام‌های مذکور مشخص می‌شود.

وی بر بازسازی کارخانه چوکا همراه با تولید تأکید کرد و گفت: در بخش‌هایی نیاز به توقف تولید است و باید ماشین‌آلات کارخانه نوسازی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به پیگیری مسؤولان در بازسازی و نوسازی کارخانه چوکا، خاطرنشان کرد: تمام موارد کارخانه چوکا در «شستا» تصمیم‌گیری شده و مهم‌ترین آن ادامه فعالیت و تولید و همچنین برطرف کردن مشکلات کارگری این کارخانه است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه