صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع پاکبان‌های شهرداری در اعتراض به عدم دریافت حقوق + تصاویر / حساب جاری شهرداری رشت مسدود شد

در حالی شهرداری رشت اقدام به پرداخت پاداش میلیاردی به مدیران خود کرده است که پاکبانان و کارکنان حجمی این سازمان چند ماه حقوق معوق دارند.

تجمع پاکبان‌های شهرداری در اعتراض به عدم دریافت حقوق + تصاویر / حساب جاری شهرداری رشت مسدود شد

به گزارش ۸دی، تعدادی از پاکبان های شهرداری رشت در اعتراض به عدم دریافت ماهها حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند. معترض مسیر سبزه میدان، شهرداری تا میدان صیقلان شهر رشت را بصورت اعتراضی پیاده روی کردند.

محمود باقری خطیبانی عضو هیأت رییسه ی شورای اسلامی شهر رشت درباره ی اعتراضات امروز پاکبانان شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: بسیاری از این کارکنان دو تا سه ماه حقوق معوق دارند و بیش از یک سال از کسورات آنها پرداخت نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: در مجموع همه ی نیروهای حجمی شهرداری رشت در دریافت حقوق خود مشکل دارند و هم اکنون بسیاری از کارکنان شهرداری منطقه ی چهار، سازمان عمران شهری و پاکبانان شهرداری رشت حقوق دریافت نکرده اند و متأسفانه شهردار رشت مدیر هزینه هاست.

باقری خطیبانی با بیان اینکه حساب جاری ۳۰۰۱ شهرداری که حساب پرداخت جاری و حقوق شهرداری است به علت بدهکاری به یک فرد حقیقی مسدود شده است.

این مقام مسئول درباره ی پرداخت پاداش های میلیونی به مدیران شهرداری نیز گفت: شهرداری رشت در مجموع به حدود ۲۰۰ مدیر خود بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان پاداش پرداخت کرده است که با این مبلغ به راحتی حقوق معوق کارکنان حجمی شهرداری پرداخت می شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه