آیت الله رمضانی در مسجد امام حسين(ع) رشت:

امام جماعتی موفق خواهد بود که به مسائل معنوی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی آگاه باشد+عکس

کار برای امام زمان(عج) را در هر موقعیتی که هستیم و به اندازه توانی که داریم انجام دهیم، هرچند اندک باشد.

امام جماعتی موفق خواهد بود که به مسائل معنوی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی آگاه باشد+عکس

به گزارش ۸دی نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در نشست صمیمی با نمازگزاران و جوانان مسجد امام حسین (ع) رشت، ابتدا به تقدیر و تشکر از قاریان، موذنان و فعالان فرهنگی مسجد امام حسین (ع) پرداخت و سپس بابت پویایی این مسجد و اجرای نماز پرشکوه جماعت در سه نوبت صبح ، ظهر و مغرب و وجود افراد تحصیل کرده و فعال در مسجد امام حسین(ع) رشت، ابراز خرسندی نمود.
آیت الله رمضانی در ادامه به اقتدار ملت ایران اسلامی و صاحب نظر بودن این ملت اشاره نمود و خاطرنشان کرد که: ما معتقدیم تمدن ما با تدین ما بدست می آید و بر خلاف تفکر اکثریت، این مهم با علم روز بدست آمدنی نیست.
نماینده ی ولی فقیه در مرکز اسلامی هامبورگ در ادامه به بیانات اخیر امام خامنه ای(مدظله العالی) در روز مسجد و دیدار با ائمه جماعات (١٣٩۵/۵/٣١ ) اشاره نمود و بیان داشت: امروز ما به دنبال مسجدی هستیم که به بحث تمدن اسلامی به صورت ویژه بپردازد.
وی در ادامه با ابراز علاقه مندی نسبت به نشست های فرهنگی و صمیمی اشاره نموده و اظهار داشت: که این گونه نشست ها باید تداوم داشته باشد.
نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به شرح خصوصیات یک امام جماعت موفق پرداخت و افزود: امروز امام جماعتی در مسجد موفق خواهد بود که به تمامی مسائل معنوی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و آسیب های آن آگاه باشد.
نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان در ادامه به فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان (عج) اشاره نمود و گفت: که کار برای امام زمان(عج) را در هر موقعیتی که هستیم و به اندازه توانی که داریم انجام دهیم، هرچند اندک باشد و باید در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم تا موانع را از پیش رو برداریم.
وی در پایان اذعان داشت: که مساجد و هیئت هایمان باید در سطح و طراز جهانی قرار گرفته و مبلّغ دین و آیین اسلامی باشند.
آیت الله رمضانی همچنین در حوزه ی فضای مجازی جوان تر ها را به ترویج و تبلیغ دین اسلام در سطح جهانی تشویق نموده و خاطر نشان کرد که این امر مهم با فراگیری زبان های زنده دنیا و علم روز میسر خواهد شد.

photo_2016-08-23_12-47-13

photo_2016-08-23_12-47-27photo_2016-08-23_12-48-53photo_2016-08-23_12-49-06photo_2016-08-23_12-47-34photo_2016-08-23_12-51-38

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه