رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودسر خبر داد:

تشکیل جلسات سخنرانی، مسابقات فرهنگی و ساخت ۲ باب خانه عالم به مناسبت هفته ی دولت

لازم به ذکر است علاوه بر این، مربیان قرآنی که درخانه های قران اداره تبلیغات اسلامی رودسر در۱۲ نقطه شهرستان مشغول فعالیت می باشند، به اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی خواهند پرداخت.

تشکیل جلسات سخنرانی، مسابقات فرهنگی و ساخت ۲ باب خانه عالم به مناسبت هفته ی دولت

به گزارش ۸دی؛ به مناسبت هفته دولت، اداره تبلیغات اسلامی رودسر از طریق نیروهای خود در این شهرستان اعم از روحانیون مستقر در بخش های مرکزی رحیم آباد، کلاچای، چابکسر، به تشکیل جلسات سخنرانی و مسابقات فرهنگی و دینی اقدام خواهد کرد. لازم به ذکر است مربیان قرآنی درخانه های قران اداره تبلیغات اسلامی در ۱۲ نقطه شهرستان فعال می باشند و به اجرای برنامه قرآنی فرهنگی می پردازند و همچنین ۵ مورد اعزام  وجود دارد که عزیزان از دفتر تبلیغات اسلامی برای اجرای برنامه های فرهنگی و دینی درهفته دولت به مساجد اعزام می شوند.
حجت السلام ستار علی نژاد رئیس اداره تبلیغات شهرستان رودسر گفت: در هفته دولت این سازمان برنامه ساخت ۲خانه عالم در بی بالان و ماچیان را در دست اجرا دارد که در بی بالان با پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی و مبلغ ۴۰میلیون تومان تاکنون هزینه گردیده است که به اعتباری ۴۵ میلیون تومان دیگر جهت اتمام کار نیاز است که ان شاالله تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس اداره تبلیغات شهرستان رودسر گفت: پروژه دیگر، خانه عالم درماچیان می باشد که زمین اهدایی توسط فرد خیری اهدا شده که مبلغ  ۱۵ میلیون تومان جهت اعتبار اولیه شروع کار تخصیص یافته است که کار ساخت آن به زودی شروع خواهد شد.

با اتمام ساخت خانه عالم یکی از روحانیون مستقیم جهت تبلیغ دراین مکان فرهنگی مستقر خواهد شد، که جهت پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی و برپایی نمازهای جماعت درمنطقه حضور خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه