رئیس جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛

افتتاح ۵۹ طرح جهاد کشاورزی گیلان در هفته‌ی دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افتتاح ۵۹ طرح و پروژه‌ی عمرانی، تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

افتتاح ۵۹ طرح جهاد کشاورزی گیلان در هفته‌ی دولت

به گزارش ۸دی، علیرضا شعبان‌نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته‌ی دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت تعداد ۵۹ طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، اشتغالزایی طرح‌های مذکور اشاره کرد و افزود: تعداد ۵ هزار و ۹۲۶ خانوار از طرح‌های افتتاحی هفته دولت در گیلان بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه طرح‌های مذکور با اعتبار مصوب ۳۹۱ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند، تصریح کرد: این طرح ها شامل تعداد ۴۱ پروژه عمرانی است.

شعبان‌نژاد، طرح تجهیز و نوسازی شالیزارها را جزو طرح‌های افتتاحی عمرانی در گیلان خواند و بیان کرد: تعمیق و بازسازی آب‌بندان‌ها، احداث شبکه آبیاری، ایستگاه پمپاژ و کانال بتنی، حفر و تجهیز چاه عمیق و آبیاری تحت فشار از دیگر پروژه‌های عمرانی افتتاحی در استان است.

وی به بهره‌برداری از ۱۸ پروژه تولیدی و خدماتی جهاد کشاورزی گیلان همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت پروژه‌های مرغداری گوشتی، شرکت فرآوری فندق، گاوداری و کارخانه شالیکوبی به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افتتاح پروژه پرورش ماهی سردآبی همزمان با هفته دولت در استان، یادآور شد: پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های رشت، رودسر، لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، صومعه‌سرا، رودبار، رضوانشهر، تالش، آستانه‌اشرفیه، ماسال و آستارا افتتاح می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه