سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس:

۱۰۰نفر برای شرکت در فراکسیون اعتدال به ما امضا داده‌اند /نیازی به سیاهی لشکر نداریم/ما نه مثل برخی وکیل‌الدوله هستیم و نه مخالف صددرصد دولت

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:حدود صد نفر برای شرکت در فراکسیون اعتدال به ما امضا داده‌اند که اسامی آن‌ها در جلسه مجمع که در هفته جاری برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

۱۰۰نفر برای شرکت در فراکسیون اعتدال به ما امضا داده‌اند /نیازی به سیاهی لشکر نداریم/ما نه مثل برخی وکیل‌الدوله هستیم و نه مخالف صددرصد دولت

به گزارش ۸دی، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت فراکسیون اعتدال اظهار داشت: جلسات این فراکسیون به طور منظم برگزار می‌شود و به احتمال زیاد در هفته جاری یک جلسه مجمع عمومی و یک جلسه شورای سازمان با حضور دکتر نوبخت در خصوص مسائل مربوط به قانون برنامه ششم توسعه برگزار می‌شود.

وی افزود: نمیدانم چرا یک عده محدودند به این که فقط دو فراکسیون در مجلس داشته باشیم؛ فراکسیون اعتدال که شکل گرفته از مستقلین مجلس است همواره سعی می‌کند تا در حل مشکلات به سایر فراکسیون‌ها کمک کند و به همین دلیل هم پیشنهاد تشکیل شورای عالی فراکسیون‌ها را به فراکسیون‌های ولایت و امید دادیم.

سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم چرا برخی از تشکیل فراکسیون اعتدال ناراحتند گفت: هدف همه‌ی ما عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است؛ ما نه مثل برخی وکیل‌الدوله هستیم و نه مخالف صددرصد دولت، هر کجا که نیاز باشد به دولت اعتراض می‌کنیم و هر کجا که لازم باشد از دولت حمایت خواهیم کرد.

لاهوتی در خصوص تعداد اعضای فراکسیون اعتدال اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند ما ۳۰ نفر هستیم اصلا اگر کمتر از این تعداد هم باشیم برای ما مهم نیست چرا که فراکسیون اعتدال به دنبال کار کارشناسی شده است و نیازی به سیاهی لشکر ندارد.

وی افزود: حدود صد نفر برای شرکت در فراکسیون اعتدال به ما امضا داده‌اند که اسامی آن‌ها در جلسه مجمع که احتمال زیاد در هفته جاری برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه