به همت حوزه بسیج شهدای دیلمان:

اولین جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی و بومی، محلی دیلمان برگزار شد+تصاویر

به همت حوزه بسیج شهدای دیلمان و با همکاری سایر ادارت این بخش؛ اولین جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی و بومی، محلی شهرستان سیاهکل در منطقه میاندشت دیلمان برگزار شد.

اولین جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی و بومی، محلی دیلمان برگزار شد+تصاویر

به گزارش ۸دی؛ به همت حوزه بسیج شهدای دیلمان و با همکاری سایر ادارت این بخش؛ اولین جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی و بومی، محلی شهرستان سیاهکل در منطقه میاندشت دیلمان برگزار شد.

در جشنواره فرهنگی، ورزشی و بومی، محلی دیلمان؛ برنامه های متنوع از قبیل بازی های بومی محلی شامل طناب بازی، کشتی گیله مردی و …، اجرای غرفه های صنایع دستی و خوراکی محلی، پاسخگویی به سئوالات شرعی و مشاوره، اجرای برنامه های فرهنگی، نمایش های آئینی و سنتی، طنز، اجرای سرود و تئاتر و سایر برنامه های جذاب فرهنگی اجرا شد.

این جشنواره که تا تاریخ هفدهم مرداد در استخر پاشوران سیاهکل برگزار شده بود، روز گذشته کار خود را در دیلمان به پایان رساند.

گزارش تصویری

در سیاهکل (۱) در سیاهکل (۲) در سیاهکل (۳) در سیاهکل (۴) در سیاهکل (۵) در سیاهکل (۶) در سیاهکل (۷)لافندبازی_طناب بازی_در سیاهکل (۱)لافندبازی_طناب بازی_در سیاهکل (۲)لافندبازی_طناب بازی_در سیاهکل (۳)لافندبازی_طناب بازی_در سیاهکل (۴)لافندبازی_طناب بازی_در سیاهکل (۵) در سیاهکل (۸) در سیاهکل (۹) در سیاهکل (۱۰) در سیاهکل (۱۱) در سیاهکل (۱۲) در سیاهکل (۱۳) در سیاهکل (۱۴) در سیاهکل (۱۵) در سیاهکل (۱۶)

تصاویر از مازیار امیدی، آرمان دیلمی و امید فلاحتگر کوه پس

انتهای پیام/

منبع: در سیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه