حسین شمسیان و یادآوری دو نکته؛

یک، ما نمیتوانیم! دو، شماهم خسته نباشید!

این ترجیع بند عده ای در دولت است، مدل همان “آبگوشت بزباش و قرمه سبزی” اکبر ترکان یا “نابودی همه زیر ساخت ها در چند دقیقه” ظریف! گفتمانی که حرف نهاییش این است که همین است، کاری نمی توان کرد، توقع ایجاد نکنید و…!

یک، ما نمیتوانیم! دو، شماهم خسته نباشید!

به گزارش ۸دی، جناب وزیر ورزش اخیرا بعد از نتایج کشورمان در المپیک گفته ظرفیت ورزش ما همین است و نباید در مردم توقع ایجاد کرد!!

در همین رابطه حسین شمسیان از فعالان عرصه ی فرهنگ و رسانه، طی یادداشتی کوتاه با اشاره به ناکامی ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپیک ریو و اظهارات وزیر محترم ورزش در این خصوص نوشت:

“مهمترین مشکل کشور همین نوع تفکر است.

فهم اینکه در ورزش “باخت” هم یکی از نتایج است، چندان دشوار نیست. اما اینکه متولی اصلی موضوع، بجای خجالت، عذر خواهی و حتی استعفا، بگوید “ظرفیت همین است” عجیب و غیر قابل درک است. اگر قرار به بسنده کردن به داشته ها بود،چه نیازی داشتیم به امثال وزیر و وزارت خانه و…  با میلیارد ها تومان هزینه!؟”

و در ادامه اضافه نموده است که: “این ترجیع بند عده ای در دولت است، مدل همان “آبگوشت بزباش و قرمه سبزی” اکبر ترکان یا “نابودی همه زیر ساخت ها در چند دقیقه” ظریف! گفتمانی که حرف نهاییش این است که همین است، کاری نمی توان کرد، توقع ایجاد نکنید و…!

تجربه نشان داده شما نمی توانید نه اینکه نمی شود! جوانها ثابت کرده اند که می شود، می توانیم.”

شمسیان همچنین در رابطه با موضوع قاچاق و تذکرات جدی مقام معظم رهبری به مسئولین در باره قاچاق، در یادداشت جداگانه ی دیگری آورده است:

“رهبر عزیز انقلاب چندی قبل در موضوع کالای قاچاق قاطعانه هشدار دادند و از “آتش زدن کالای قاچاق جلوی چشم قاچاقچی” سخن گفتند.” دو روز قبل، مقدار قابل توجهی کالای قاچاق امحاء شد یا به آتش کشیده شد.  از این جهت ممنونیم. اما چند دستگاه خودروی لوکس قاچاق، به بهانه فقدان مجوز قانونی (!) از معرکه آتش جان سالم بدر بردند!! اینکه چه کسی باید برای آتش زدن خودروی قاچاق حکم بدهد لابد معلوم نیست!!”

وی در ادامه می نویسد: “اینکه چه کسی باید به مجازات قاچاقچی  خودرو بطور اشد و قاطع(بدلیل تفاوت ماهوی آن با دیگر کالاهای قاچاق و احتمال وجود عقبه ای در گمرک، ناجا، شماره گذاری و…) حکم کند معلوم نیست!!. اینکه  مجازات کسانی که رهبر انقلاب آنها را “حرام خوار و خائن به آرمان های انقلاب” نامید چه شد هم که معلوم نیست!”

شمسیان در انتهای این یادداشت کوتاه خود نوشت: “اما خبر داریم که مهدی هاشمی بارها به بهانه های مختلف از زندان مرخصی گرفته است!

خبر داریم که سیدمیثم صفاییان نماینده کامیون داران معترض، به جرم اعتراض به فساد و رشوه در پایانه بار بندر عباس، به زندان محکوم شد!”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه