فرماندار لاهیجان مطرح کرد؛

بیکاری، اعتیاد، بدحجابی و طلاق مهم ترین مسائل اجتماعی لاهیجان است

سید محمد احمدی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان لاهیجان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه مسایل اجتماعی در برنامه‌های کلان و میان‌مدت دیده شده است، اما متاسفانه در اجرا و مدیریت مورد غفلت قرار می‌گیرد.

بیکاری، اعتیاد، بدحجابی و طلاق مهم ترین مسائل اجتماعی لاهیجان است

به گزارش ۸دی: سید محمد احمدی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان لاهیجان، با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ و مراودات اجتماعی، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه مسایل اجتماعی در برنامه‌های کلان و میان‌مدت دیده شده است، اما متاسفانه در اجرا و مدیریت مورد غفلت قرار می‌گیرد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری آغاز تحول فرهنگی را بیست سال قبل عنوان نمودند،افزود:دولت تدبیر و امید در برنامه ششم با ایجاد تغییر نگاه‌ها و احکام اثربخش و کارآمد در نظر دارد با بهره‌گیری از این آیین‌نامه‌ها، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: کار خیلی بزرگ و پیچیده است و دشمن به جد روی نقاط ضعف و قوت ما در حال برنامه‌ریزی و کار می‌باشد. براساس مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته بیکاری، اعتیاد و خرید و فروش موارد مخدر، بد حجابی و طلاق بالاترین مسائل اجتماعی شهرستان است که نیاز دارد به جد و با تمام توان روی رفع آنان کار کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: نباید در مسائل اجتماعی تنها فشار قهری را ببینیم که اگر اینگونه بود اکنون در این شرایط قرار نداشتیم. در واقع باید با مطالعه و کار کارشناسی پیش رفت و متناسب با محیط و آسیب‌های اجتماعی موجود، با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده، ترسیم دقیقی از وضعیت موجود داشته باشیم و فعالیت فرهنگی متناسب با آن را آغاز و اجرا کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه