المپیک ریو 2016؛

ایران صفر – ایتالیا ۳ ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شد

اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی المپیک با شکست مقابل ایتالیا همراه بود تا رویای صعود به جمع ۴ تیم برتر بر آب شود.

ایران صفر – ایتالیا ۳ ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شد

به گزارش ۸دی، دیداری که همه منتظر او بودند راس ساعت ۱:۳۰ بامداد برگزار شد، ایران و ایتالیا در دور اول حذفی المپیک ریو. دیداری که به تنهایی می توانست پیروزی اش تلخی روزهای گذشته کاروان را زیر سایه بگیرد. همه از تبدیل این دیدار به “بازی سال” صحبت می کردند تا صعود به نیمه نهایی همان اتفاقی بزرگی شود که ایرانی ها در انتظارش بودند.

شروع بازی با اینکه نمایش بازیکنان ایران فوق العاده بود اما ۲ ست پی در پی ایتالیا برنده بازی شد. ست اول ۳۱ بر ۲۹ و ست دوم ۲۵ بر ۱۹. سرنوشت برنده ست اول را اشتباهات فردی و بازیکنان با تجربه تیم ها مشخص می کردند که ایتالیا در این فاکتور موفق بود. ست دوم هم با اینکه ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید اما ست نزدیکی بود چرا که دو تیم تا امتیاز ۱۵ با هم برابر پیش رفتند اما تعویض به موقع بلنجینی بازیکن تازه وارد را به زمین فرستاد تا با سرویس نتیجه را کاملا تغییر دهد.

لوزانو برای شروع ست سوم امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور را از ابتدا وارد بازی کرد و در میانه های ست فرهاد قائمی و حمزه زرینی هم به عنوان بازیکن جایگزین وارد شدند تا آخرین تلاش های ایران برای برد انجام شود اما هیچ کدام از این تلاش ها کارساز نشد تا ایران با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۳۱ بر ۲۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷شکست را قبول کند و رویای حضور در چهار تیم برتر المپیک در همین جا پایان بپذیرد.

 

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه