به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر برگزار شد +تصاویر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره ساحل‌دوستی را با حضور بخشی از مردم و میهمانان، در ساحل بندرکیاشهر برگزار نمود.

جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر برگزار شد +تصاویر

به گزارش ۸دی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بابیان اینکه جشنواره ساحل دوستی عصر امروز در سواحل بندر کیاشهر و سواحل مروارید زیباکنار آغاز شد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های متنوع صورت گرفته در تلاش هستیم تا کودکان و نوجوانان را از در یا به ساحل بکشانیم.

پورحسن با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور توسط کانون فکری کودکان و نوجوان استان گیلان اجرا می‌شود گفت: نمایش‌های آئینی، نقاشی روی شن، چهره‌آرایی، قصه‌گویی، بازی‌های بومی و محلی، ساخت مجسمه‌های شنی، نمایش عروسکی، نقاشی و برگزاری مسابقه ازجمله برنامه‌های این طرح است.

جشنواره ساحل دوستی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیاشهر و سیاهکل با حضور مدیرکل امور اجتماعی گیلان، فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه و بخشداران مرکزی و کیاشهر در طرح ساحلی بندر کیاشهر برگزار شد.

جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (10) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (11) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (12) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (13) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (14) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (15) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (17) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (18) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (19) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (1) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (3) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (4) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (6) جشنواره ساحل‌دوستی در ساحل بندرکیاشهر (9)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه