مسئول طرح آینه و شمعدون مطرح کرد:

تأمین جهیزیه ۷۵ هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تا قبل از محرم

مدیر طرح ملی آینه و شمعدون با اشاره به مشارکت همگانی خیرین، کمیته امداد امام(ره)، شهرداری‌ها و مردم برای تأمین جهیزیه ۷۵ هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) گفت: انتظار داریم تامین جهیزیه این تعداد نوعروس تا قبل از ماه محرم‌الحرام انجام گیرد.

تأمین جهیزیه ۷۵ هزار نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تا قبل از محرم

به گزارش ۸دی؛ حجت‌الاسلام والمسلیمین رضا رویت در مراسم اهدای ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: طرح آینه و شمعدون از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شده و هدف آن این است که با استفاده از ظرفیتهای حاکمیتی و بسترهای جذب نذورات مردمی و حمایتهای آحاد مردم، جهیزیه ۷۵ هزار نوعروس در آستانه ازدواج را تامین کند.

وی افزود: در این طرح ملی مردم، خیریه‌های کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداریها و صداوسیما مشارکت دارند و امیدواریم تامین جهیزیه این ۷۵ هزار نوعروس هر چه زودتر انجام پذیرد.

رویت با بیان اینکه از ابتدای طرح تاکنون فعالیت‌ در فضای مجازی نیز برای تامین جهیزیه این نوعروسان انجام گرفته است، گفت: با توجه به فعالیت طرح آینه و شمدون در اینستاگرام و سایر فضای مجازی توانستیم با مشارکت مردمی و همکاری خوب مسئولان ذیربط جهیزیه ۴۰۰ نوعروس آماده کنیم که در آستانه میلاد امام رضا ۱۱۰ جهیزیه به این نوعروسان تقدیم شد.

مدیر طرح ملی آینه و شمعدون در خصوص میزان برآورد مالی این جهیزیه نیز اظهار کرد: برآورد انجام گرفته در حد و اندازه ۵ میلیون تومان است که ۲ میلیون تومان از این مبلغ را کمیته امداد اهداء می‌کند، یک میلیون تومان مشارکتهای مردمی و ۲ میلیون تومان توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود که این رقم می‌تواند جهیزیه نوعروسان را تا حدودی تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت تولیدکننده‌های داخلی به این معنا است که آنها دو میلیون تومان از مبلغ اصلی کالاها را تخفیف ویژه می‌دهند که این پول به معنای هدیه جهیزیه است و تمامی ۱۶ قلم جنس در نظر گرفته شده از تولید داخلی تأمین می‌شود.

مدیر طرح ملی آینه و شمعدون استقبال مردمی را بسیار مناسب دانست و ابراز امیدواری کرد که این مشارکت تا پایان طرح آینه و شمعدون گسترش بیشتری پیدا کندو نوعروسانی که در عقد همسرانشان هستند هر چه زودتر به خانه بخت بروند.

انتهای پیام/

منبع: لنگرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه