با رفتن حجت الاسلام شفیعی زاده به خوزستان؛

چه کسی امام جمعه موقت رشت و دبیر ستاد امر به معروف استان می شود؟!

حجت الاسلام پور رضا که معمولا تریبون به ایشان خیلی کم می رسد؛ حجت الاسلام شفیعی زاده هم که راهی خوزستان شده است؛ حجت الاسلام عبدالله زاده نیز که امام جمعه لاهیجان می باشند.

چه کسی امام جمعه موقت رشت و دبیر ستاد امر به معروف استان می شود؟!

به گزارش ۸دی؛ با عزیمت حجت الاسلام شفیعی زاده به استان خوزستان و پذیرفتن مسئولیت حساس نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج)، بدیهی است که ایشان قادر به حضور مستمر و فعال در استان گیلان نخواهند بود.

از آنجایی که دو جایگاه کلیدی “امامت جمعه موقت رشت” و “دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان” جهت پیگیری امورات مربوطه به مسئولی پویا و حاضر در گیلان نیازمند می باشد، پس به ناچار می بایست به زودی فرد یا افرادی جدید در این سمت ها معارفه شوند.

در حال حاظر افرادی که بعضا خطبه های نماز جمعه شهر رشت را می خوانند، آیت الله قربانی، حجت الاسلام صدیق عربانی، حجت الاسلام شفیعی زاده، حجت الاسلام پور رضا و حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی هستند.

به جز آیت الله قربانی امام جمعه شهر رشت و حجت الاسلام صدیق عربانی امام جمعه موقت این شهر، بقیه بزرگواران پای ثابت تریبون نماز جمعه نیستند. حجت الاسلام پور رضا که معمولا تریبون به ایشان خیلی کم می رسد؛ حجت الاسلام شفیعی زاده هم که راهی خوزستان شده است؛ حجت الاسلام عبدالله زاده نیز که امام جمعه لاهیجان می باشند؛ لذا بی شک باید منتظر بود که یکی از روحانیون استان به عنوان امام جمعه موقت رشت معارفه شود.

علاوه بر این مسئولیت و با وجود ناهنجاری های فراوان اجتماعی و فرهنگی گیلان، به زودی فردی هم می بایست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شود.

حال دو جایگاه مذکور و مهم به چه کسی واگذار خواهد شد، گمانه زنی هایی را در پی دارد که شایسته است در این گزارش اشاره ای به گزینه های احتمالی نکنیم. ولی در نظر داریم طی روزهای آینده پشت پرده قضایا و رایزنی های شبانه روزی عده ای از افراد برای تصدی پست های کلیدی و فرهنگی استان را جهت آگاه سازی و تنویر افکار عمومی منتشر کنیم.

/انتهای پیام

منبع: در گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه