نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با 8دی:

دریافت کنندگان حقوق های نجومی سریع تر مجازات شوند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد / اسامی متخلفان به مردم اعلام شود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: ما انتظار داریم هرچه سریع تر افراد خاطی مجازات شده و به مردم معرفی شوند تا درس عبرتی باشد برای آیندگان که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

دریافت کنندگان حقوق های نجومی سریع تر مجازات شوند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد / اسامی متخلفان به مردم اعلام شود

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سوال که چه موضعی درباره ی فیش های حقوقی نجومی دارید اظهار داشت: این پرداخت های نامتعارف و فیش های نجومی که شاهد آن بودیم بسیار مایه ی تاسف است.

اسد الله عباسی با اظهار تاسف و تاثر در خصوص این پرداخت های نامتعارف افزود: ما بسیار متاثر شدیم که چرا بعضی از مدیران با دور زدن قانون دست به اقداماتی زدند که هم موجب ناراحتی مردم، کارکنان و کارگران و سایر مدیران خدوم شد و هم موجبات ناراحتی مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه البته بسیاری از مدیران اینگونه حقوق های نجومی را دریافت نمی کنند گفت: خیلی از مدیران هستند که زحمت می کشند، تلاش می کنند و با همان مقدار حقوقی که قانون تعیین کرده است زندگی خود را سپری می کنند.

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چند تعداد افرادی که سواستفاده کرده اند و از اختیارات سلیقه خود استفاده کرده و دست به این اقدامات زده اند نسبت به سایر مدیران اندک است اظهار کرد: ما انتظار داریم هرچه سریع تر افراد خاطی مجازات شده و به مردم معرفی شوند تا درس عبرتی باشد برای آیندگان که دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

وی همچنین در خصوص جاده‌ی قزوین به اشکورات با اشاره به اینکه این راه که همان جاده‌ی کلاچای به قزوین است راه دوم استان گیلان می باشد افزود: جلسه ای را در این خصوص با وزیر راه، استاندار محترم و مجمع نمایندگان گیلان داشتیم و پیگیر این هستیم که انشاءلله با سرعت بیشتری این جاده افتتاح شود.

عباسی با بیان اینکه جاده‌ی کلاچای به قزوین هدفمند بوده و به جهت توسعه گیلان ساخته می شود گفت: بازگشایی این جاده هم به افزایش سرمایه گذاری کمک می کند و هم به بحث گردشگری رونق می دهد و به طور کلی می تواند اقتصاد منطقه را بهبود بخشد.

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توانیم زمان مشخصی جهت آماده سازی کامل جاده‌ی کلاچای به قزوین مشخص کنیم خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم انشالله هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد اما باید متذکر شد این مسئله بستگی به بودجه کشور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
e s
دریافت کنندگان کمکهای نجومی از تامین اجتماعی چی؟ نیازی نیست؟
در حاشیه