شهرستان سیاهکل، شهر سبز:

هواردارن سیاهکلی محیط زیست کاندیدای قهرمان هفته برنامه تلویزیونی پایش

در برنامه پایش، دوستداران سیاهکلی محیط زسیت یکی کاندیداهای قهرمان هفته بودند که به دلیل توزیع کیسه های پارچه ای در شهر دیلمان در این برنامه کاندیدا شدند.

هواردارن سیاهکلی محیط زیست کاندیدای قهرمان هفته برنامه تلویزیونی پایش
به گزاش ۸دی؛  برنامه پایش یکشنبه هر هفته از شبکه یک سیما پخش می شود. در این برنامه بخشی به نام قهرمان هفته وجود دارد که در آن با رصد کلیه فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و خیریه؛ سه کاندیدا را برای انتخاب قهرمان هفته به مخاطبین خود معرفی می کند.

در برنامه روز هفدهم مردادماه پایش، مؤسسه محیط زیست دوستداران سیاهکل یکی کاندیداهای قهرمان هفته بود که به دلیل توزیع کیسه های پارچه ای در شهر دیلمان در این برنامه کاندیدا شد.

در-سیاهکل-۱-۴
خانم دکترهای فداکار اردیبلی بعلت سرکشی به روستاهای محروم و درمان رایگان بیماران و محمد نارمی آتش نشان فداکار بخاطر نجات هموطن در حال غرق شدن در دریای خزر؛ دو کاندیدای دیگر این برنامه بودند که سرانجام با رأی مخاطبین برنامه پایش، خانم دکترهای اردبیلی قهرمان هفته این برنامه تلویزیونی شدند.

مؤسسه محیط زیست دوستداران سیاهکل با ارسال بیاینه ای به پایگاه خبری درسیاهکل، از تمامی رسانه ها و افرادی که از این مؤسسه حمایت کردند، قدردانی کرد.

در این متن آمده است:
ضمن تشکر از همه رسانه هایی که در مدت اخیر به ما و عملکرد ما لطف داشتند باید بعرض برسونیم دیده شدن کارهای عام المنفعه مطمئنا برای همه انسانها و مجموعه ها لذت بخش بوده و هست و چه هزینه ها برای این کار پرداخت می کنند.
خوشحالیم بدون پرداخت هیچ هزینه ای؛ رسانه ملی چه شبکه های سراسری و چه شبکه استانی گیلان(باران) و سایت ها و خبرگزاری های استان و کشور توجه ویژه ای به برنامه توزیع ممتد کیسه های پارچه ای در شهرستان سیاهکل داشته و امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد.
ما معتقدیم همه افرادی که برای ارتقای فرهنگ جامعه ایران تلاش می کنند قهرمانند و آرزوی طول عمر همراه با پشتکار فراوان برای همه قهرمانان وطن داریم.
تمام اعضای دوستداران سیاهکل قهرمانان گمنام این شهر و کشور هستند.
ما در حال حاضر مشغول پخش پوسترهایی با موضوع کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی در فروشگاههای شهر سیاهکل می باشیم و چه برخوردی خوبی مردم شهر با این کار داشتند.
شهرستان سیاهکل-شهرستان سبز

منبع: در سیاهکل

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه