در نماز جمعه دیروز صورت گرفت:

انتقاد شدید امام جمعه لاهیجان نسبت به بدحجابی در شهر

امام جمعه لاهیجان با اشاره به معضل بدحجابی در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه این آفت در حال فراگیری است و عده ای درصدد دهن کجی به نظام و انقلاب هستند گفت: دشمن در حال تبلیغ بدحجابی است.

انتقاد شدید امام جمعه لاهیجان نسبت به بدحجابی در شهر

به گزارش ۸دی؛ حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به معضل بدحجابی در جامعه با بیان اینکه توصیه های مکرری در این مورد صورت گرفته اما برخی انگار درصدد کج دهنی به انقلاب و نظام هستند گفت: متاسفانه این آفت و آسیب در حال فراگیر شدن است.

خطیب جمعه لاهیجان گفت: دشمن در حال تبلیغ بدحجابی است ولی ما با غیرت دینی خود در مقابل این معضل خواهیم ایستاد. شهرداری لاهیجان در زمینه کارهای فرهنگی،حجاب و خانواده پلاکاردهایی در نقاط مختلف شهر نصب کند.

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جدید اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پشتیبانی از وقف وظیفه هر مسلمانی است تصریح کرد: اجازه موقوفات و پرداخت سالیانه، باید به نرخ روز محاسبه شود و البته این بروزرسانی ها باید با آرامش انجام گیرد.

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد با بیان اینکه یکی از اشتباهات مصدق، جدا شدن از روحانیت و افتادن در دام آمریکا بود گفت:مصدق در این راه از آمریکا سیلی خورد و ذات خیانتکار آمریکا برای مردم و ملت ایران عیان شد.

خطیب جمعه لاهیجان افزود: آمریکایی ها سابقه دیرینه در خیانت دارند و هرکس که به آمریکا نزدیکتر باشد، سیلی محکم تری خواهد خورد.

امام جمعه لاهیجان همچنین با اشاره به فصل برداشت برنج در شهرستان لاهیجان افزود: در فصل برداشت برنج باید به کشاورزان برنجکار توجه ویژه شود؛ تمام امید کشاورزان در همین چند روز است و آنها در این مدت نیازمندحمایت جدی دولت هستند.

وی با اشاره به سالروز مقاومت اسلامی با بیان اینکه یکی از اعمال صالحه ملت مسلمان، مقاومت از نوع اسلامی آن است گفت: یکی از خطوطی که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کردند مقاومت است و امروز در عرصه اقتصاد هم باید مقاوم باشیم تا با یک اخم دشمن از میدان و معرکه کنار نرویم.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به لزوم خدمت رسانی مسئولین نظام به مردم با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است و این مهم را هرمسئولی باید وظیفه خود بداند گفت: در نظام اسلامی به مراجعه کننده ارباب رجوع می گویند و به همین علت امام خمینی(ره) خود را خدمتگزار می دانستند.

منبع: لاهیجان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه