امام جمعه ی رضوانشهر:

کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند آلزایمر سیاسی دارند / مسئولان برای چوکا به جلسه اکتفا نکنند

امام جمعه ی رضوانشهر گفت: انتظار ما از مسئولین این است که مشکلات شرکت چوکا را به بهترین وجه حل کنند و به جلسه اکتفا نشود بلکه به صورت انقلابی و بیشتر به فکر مشکلات شرکت چوکا باشند.

کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند آلزایمر سیاسی دارند / مسئولان برای چوکا به جلسه اکتفا نکنند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی امام  جمعه ی رضوانشهر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مسئولان وزارت اطلاعات اظهار داشت:  آمریکایی ها هیچ وقت قابل اعتماد نیستندو در همین مذاکرات هسته ای که نمایندگان تیم مذاکره هسته ای ما خیلی زحمت کشیدند ولی کری (وزیر خارجه‌ی آمریکا) از خدا بی خبر می گوید در آینده خواهید خواند و برای نوه هایتان تعریف خواهید کرد که من چطور ایرانی ها را چگونه در اتاق دربسته مجاب کردم. حالا در کشور خودش هم بر علیه برجام صحبت کردند.

وی افزود: آمریکایی ها اینگونه قابل اعتماد نیستند. تیم مذاکره کننده ما خیلی زحمت کشیدند یک کشور در برابر شش کشور قرار گرفت. مشخص شد که اینها قابل اعتماد نیستند. همین حالا می بینیم بانک های بزرگ دنیا که می توانند جامعه را متحول کنند با ما همکاری نمی کنند. متاسفانه این روزها بعضی ‏هابه‏ دنبال رابطه برقرار کردن با آمریکا هستند و خیال می کنند کلید حل مشکلات کشوربه‏ دست آمریکا و یا در مذاکره با آمریکاست. اینها دچار آلزایمر سیاسی هستند.امام (ره) مخالف با استکبار و در راس آنها آمریکا بود و در حال حاضر آمریکا هم هیچ تغییری نکرده است.

امام جمعه ی رضوانشهر با اشاره به حضور مدافعان حرم ایرانی در عراق و سوریه گفت: امروز اگر به حرف بعضی از انقلابی های خسته‌ی پشیمان از سوابق گذشته خود گوش می کردیم الآن باید به تعبیر رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها و تروریست ها می جنگیدیم.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه باید از ظرفیت عظیم جوانان تحصیل کرده کشور برای برون رفت از مشکلات استفاده کنیم اظهار کرد: گاهی اوقات بعضی ها روی استعداد و خلاقیت ایرانی ها و جوانان ایرانی مانور می دهند که اینها در ناسای آمریکا نقش آفرین هستند. بیاییم در کشور خودمان از ظرفیت این جوانان استفاده کنیم.

خطیب جمعه ی رضوانشهر با اشاره به عدم پرداخت ماهها حقوق کارکنان چوکا گفت: کارگران چوکا سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کردند. پنج ماه حقوق نگرفتن خیلی سخت است. یک ماه حقوق نگیریم مشکل هست چه برسد به پنج ماه.

وی افزود: طبق قولی که به عزیزان کارگر چوکا دادم با آقای استاندار در میان گذاشتم ایشان فرمودند با ریاست محترم جمهور و وزیرکار صحبت کردند و قول حل کردن مشکل را دادند و گفتند من به جد پیگیر هستم.

حجت الاسلام حبیبی در پایان گفت: فرماندار محترم هم به تهران عازم هستند تا طی جلسه ای با هیات مدیره شستا مشکلات را حل کنند. با نماینده محترم هم در میان گذاشتم و ظاهرا خود کارگران عزیز روز گذشته با ایشان نشست داشتند. انتظار ما از مسئولین این است که مشکلات شرکت چوکا را به بهترین وجه حل کنند و به جلسه اکتفا نشود بلکه به صورت انقلابی و بیشتر به فکر مشکلات شرکت چوکا باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه