مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

تندیس شهدای مدافع حرم در شهرها نصب شود نه تندیس یک مدیر دولتی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت : امروز تندیس گمشده جامعه ما ایستادگی و مقاومت است و لازم است تندیس شهدا در شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.

تندیس شهدای مدافع حرم در شهرها نصب شود نه تندیس یک مدیر دولتی

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان عصر امروز در اربعین شهید مدافع حرم جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار داشت : امام خمینی(ره) انقلاب را نقطه اتصال کربلای حسین تا ظهور حضرت مهدی(عج) می‌داند و شرط ظهور امام عصر را حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب اعلام کرد.

 

وی بابیان اینکه حاکمیت حکومت توحیدی یک بینش قرانی و حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، گفت : ادعای غرب برای جهانی‌شدن همه کشورها برای کدخدایی و سلطه و غارت اموال جوامع بشری است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزت‌الله معتمد صاحب این انقلاب را امام عصر دانست و افزود : مدافعان حرم و شهید یعقوبی برای جهانی‌شدن حکومت انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) مجاهدانه می‌جنگند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را مرکز اصلی توسعه تفکر حکومت توحیدی حضرت مهدی(ع) اعلام و تصریح کرد : امنیت یکی از زمینه‌ها ظهور امام زمان است که جان‌فشانی مدافعان حرم برای برقراری امنیت و کوتاه کردن اقدامات شوم دشمن در منطقه است.

 

معتمد افزود : ایران از اول انقلاب دچار انواع محاصره‌ها و تحریم بود ولی امام هیچ‌گاه نفرمودند که محاصره شکسته شود بلکه تأکید داشتند که دست ظالم باید کوتاه شود ولی امروز برخی فقط به دنبال رفع تحریم‌ها هستند و با ظالم کاری ندارند.

 

 

وی انقلاب و اندیشه‌های امام را امانت دانست و افزود : تضعیف نظام اسلامی و تحریف اندیشه‌های امام خمینی کبیر خیانت است.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت : امروز تندیس گمشده جامعه ما ایستادگی و مقاومت است و لازم است تندیس شهدای مدافع حرم و شهیدان دفاع مقدس در ورودی و خروجی شهرها نصب گردد نه اینکه تندیس یک مدیر دولتی در شهرها بنا شود.

 

معتمد بابیان اینکه نخستین ویژگی شهدا رعایت بیت‌المال بود، اظهار کرد : امروزه شنیده می‌شود که به دلیل آزادسازی خرمشهر مبالغ میلیونی در فیش برخی مدیران واریز می‌شود، سؤال اینجاست مگر آن فرد چه نقشی در آزادسازی خرمشهر داشت که باید پاداش میلیونی بگیرد؟

 

وی پیمان بستن برای جانبازی و درصحنه ماندن، اعتقاد و اعتماد به رهبری امام خامنه‌ای را از دیگر ویژگی شهدا اعلام کرد.

 

شهید محمدرضا یعقوبی در نیمه‌شب ۱۹ رمضان گذشته در سوریه و در دفاع از حرمین در عملیات مستشاری به شهادت رسید و ۲۴ تیرماه گذشته لباس این شهید به‌صورت نمادین در گلزار شهدا لنگرود تدفین شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه