رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستانه‌اشرفیه:

شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان در آستانه‌اشرفیه رونمایی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه از رونمایی شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان در آستانه‌اشرفیه خبر داد.

شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان در آستانه‌اشرفیه رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ۸دی؛ مظاهر زمانی امروز در جمع خبرنگاران آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه خبرنگاران از فرهیختگان جامعه هستند اظهار داشت: دانستن مقدمه توانستن است و برای تحقق آن باید آگاهی لازم وجود داشته باشد که این مهم توسط بدنه مردمی جامعه با استفاده از سوگند خداوند به قلم صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه از اعتماد و اعتقاد مردم به قلم خبرنگاران به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه آن‌ها یادکرد و افزود: مردم به‌واسطه دانستن ضرورت‌ها با نظام و سیستم کاری هماهنگ شده و چه‌بسا برخی از ریاضت‌ها را به همین سبب تحمل کنند.

وی با اذعان به اینکه رسالت در فرهنگ دینی ما معنای ویژه‌ای دارد گفت: رسالت واژه‌ای است که خداوند منان از آن برای انبیایش استفاده کرده است و انتظار می‌رود که خبرنگاران شهرستان سفیران تبلیغی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه به‌منظور اعتلای شهرستان باشند.

زمانی با اشاره به وجود ۴۱ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در واحد دانشگاه آزاد آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: در روز بزرگداشت دکتر معین در آستانه‌اشرفیه از شورای حفظ و گسترش زبان فارسی گیلان رونمایی می‌شود و بنا داریم تا هرساله از یک خادم زبان فارسی در سطح استان تقدیر کنیم.

وی به انتشار کتاب مجموعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون زبان فارسی اشاره کرد و گفت: مجموعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره زبان فارسی از ابتدای انقلاب تاکنون، با توجه به تأکیدات ایشان در نقش محوری زبان در ایجاد وحدت ملی در قالب کتاب به‌زودی منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه با تأکید بر درآمدزایی و اقتصاد مبتنی بر غیر شهریه بیان کرد: بازسازی نمازخانه و سالن اجتماعات با تجهیز ۱۵۰ صندلی و تبدیل زیرزمین به سالن ورزشی در آینده نزدیک ازجمله اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر است.

وی همچنین به زمین متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: قرار بود در این زمین سه هکتاری ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی احداث شود که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، در سال جاری از این زمین به‌عنوان زمین زراعی برای بهره‌برداری برنج استفاده شد.

در پایان این نشست خبری، تعدادی از خبرنگاران مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: آستان خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه