فتنه گران گیلان در حال بیرون آمدن از سوراخهای خود هستند/ نیروهای ارزشی سکوتشان را خواهند شکست

افرادی که به نظام خیانت کرده اند می بایست در درگاه الهی توبه و از مردم عذرخواهی کنند»، البته آنهایی که مرتکب جنایت و خسارت مادی و معنوی نسبت به نظام شده اند قطعاً می بایست در دادگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز پاسخگو باشند.

فتنه گران گیلان در حال بیرون آمدن از سوراخهای خود هستند/ نیروهای ارزشی سکوتشان را خواهند شکست

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ،صادق مقدادی عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان  گفت: پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برخی از افراد که در فتنه ۸۸ نقش مؤثر و مستقیم داشتند، بدون اینکه نسبت به گذشته خود و خیاننتهایی که به طور مستقیم مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنانی که شمشیر خود را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رو بسته اند انجام دادند، توبه و عذرخواهی کنند، شرایط سیاسسی کشور را برای تطهیر خود مهیا دیدند.

افرادی که مرتکب جنایت و خسارت مادی و معنوی نسبت به نظام شده اند قطعاً می بایست در دادگاه پاسخو باشند

وی خاطرنشان کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) بارها فرموده اند: «افرادی که به نظام خیانت کرده اند می بایست در درگاه الهی توبه و از مردم عذرخواهی کنند»، البته آنهایی که مرتکب جنایت و خسارت مادی و معنوی نسبت به نظام شده اند قطعاً می بایست در دادگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز پاسخو باشند.

این فعال سیاسی ابراز کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان و مسئولین استانی این دولت تحت پوشش و لقای اعتدال و امید چنان آغوش خود را باز کرده اند که افرادی که در ماجرای فتنه ۸۸ نقش مستقیم داشتند و هنوز نیز با پررویی توبه و اعلام برائت نکرده اند به بهانه اعتدال در آغوش مسئولین استانی و کشوری و افرادی که به جریان قوه مجریه نزدیک هستند در حال اهیا کردن خودشان هستند.

فتنه گران گیلان در حال بیرون آمدن از سوراخهای خود هستند

مقدادی ادامه داد: استان گیلان نیز از این جریانات مستثنی نیست و برخی از همین افراد که در گیلان به صورت مستقیم در فتنه نقش داشتند از این فرصتی که برایشان به وجود آمده و از این آغوش گشاد دولت به بهانه اعتدال و امید سوء استفاده کرده و از عزلت و سورخانهای خود بیرون آمدند و در فضای فرهنگی و سیاسی و حتی فضای مدیریتی استان نیز در حال جولان دادن هستند.

وی افزود: می بایست مسئولین اجرایی نظام هشیار باشند و آغوش خود را به روی هر کس و ناکس و افرادی که پرونده دار و سابقه خیانت و جفا در حق امام (ره) و راه شهدا دارند، باز نکنند.

نباید سعی کرد تا مسائل فرعی را نسبت به مسائل اصلی نظام برجسته تر بکنیم

عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان با اشاره به این مطلب که امام خامنه ای (مدظله العالی) بارها تذکر داده اند که «مسائل اصلی نظام را قربانی مسائل فرعی نکنید» گفت: شرایط فعلی سیاسی، اقتصادی و منطقه ای نظام به گونه ای است که مصلحت نیست هم اکنون به این مسائل  دامن بزنیم. نباید سعی کرد تا مسائل فرعی را نسبت به مسائل اصلی نظام برجسته تر بکنیم. زیرا لازمه و ضرورت عبور از موانع در مسیر اصلی نظام، می طلبد که یک انسجام، وحدت، همدلی و همراهی همه جانبه را داشته باشیم.

خیانتکاران از مسائل اصلی نظام سوء استفاده نکنند/ نیروهای ارزشی سکوتشان را خواهند شکست

مقدادی با تأکید بر این مطلب که ما باید هشدار بدهیم و تبعات این جریان را با دقت رصد بکنیم اظهار کرد: باز هم تذکر و هشدار می دهم افرادی را که دنبال تطهیر چهره خیانتبار خود هستند از این مسائل اصلی نظام سوء استفاده نکنند. انتظار ما بر این است که مسئولین نسبت به صبر، حوصله، نجابت و عمق نگری نیروهای ارزشی سوء استفاده نکنند. اگر این بدعت شکنی و باز بودن آغوش آقایان بر روی کسانی که سابقه خیانت و شرکت مستقیم در جریان فتنه را دارند ادامه داشته باشد، قطعاً یک روزی نیروهای ارزشی، حزب اللهی و فدائیان نظام کاسه صبرشان لبریز خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل مبنی بر اینکه نظر شما در رابطه با افشاگری که برخی از نیروهای ارزشی در استان از آن سخن می گویند چیست گفت: اگر این فرایند ادامه داشته باشد افرادی را که سابقه خیانت آنها در جریان فتنه ۸۸ محرز، آشکار و اثبات شده است و از آغوش بسیار باز دولت به عنوان اعتدال و امید سوء استفاده کنند، قطعاً نیروهای ارزشی، صاحبان قلم و رسانه، صاحبان فکر، نظام و انقلاب نمی توانند برای همیشه سکوت کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: اعتقاد دارم تا به آنجا نرسیده که نیروهای ارزشی واکنش نشان بدهند و نسبت به بصیرت افزایی و آگاهی فضای جامعه بپردازند، خودشان هواسشان را جمع کنند و با دادن پستهای مدیریتی اینگونه افراد را احیا نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه