ماجرای تماس اوباما و روحانی غلط بوده و بازتاب این ماجرا بعداً معلوم میشود + تصاویر

وی در ادامه در رابطه با مسائل اخیر بین ایران و آمریکا افزود : ماجرای تماس اوباما و روحانی که دارای اهمیت هم نیز است غلط بوده و بازتاب این ماجرا بعدا معلوم میشود .

ماجرای تماس اوباما و روحانی غلط بوده و بازتاب این ماجرا بعداً معلوم میشود + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان فومن گفت : در ۲ دوره دولت احمدی نژاد به واسطه شعارهای انقلابی این دولت ، نظام استکبار قوی ترین نیروهای اطلاعاتی خود را برای تمرکز بر روی ایران به خدمت گرفت .    

Moslehi-Fouman-16 وی در ادامه در رابطه با مسائل اخیر بین ایران و آمریکا افزود : ماجرای تماس اوباما و روحانی که دارای اهمیت هم نیز است غلط بوده و بازتاب این ماجرا بعدا معلوم میشود .

وی به توافقنامه جدید هسته‌ای اشاره کرد و متذکر شد: یکی از توافق‌ها این است که کنگره آمریکا نمی‌خواهد تحریم جدید بیاورد، در صورتی که دشمن دست از سر ما بر نمی‌دارد.

مصلحی خاطرنشان کرد: یکی از بحث‌های آنها این است که اگر بخواهیم ایران را تحریم کنیم، به خاطر مسایل هسته‌ای نیست، بلکه به دلیل نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم است.

مصلحی سپس به قضیه تحریم ها و این صحبت جان کری مبنی بر اینکه توافق جدید ژنو جلوی پیشرفت ایران را گرفته است، اشاره کرد و یادآور شد: تحریم‌ها باعث پیشرفت است و ما در زمان دفاع مقدس ، در جبهه هایمان حتی از خرید سیم خاردار هم تحریم بودیم اما توانستیم از ان مرحله نیز عبور کنیم .

Moslehi-Fouman-19

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد در ادامه گفت : این روزها فردی مسئول ! در برخی دانشگاه ها صحبت از قدرت نظامی آمریکا و نابودی تشکیلات نظام و هسته‌ای ما میکند که البته این مسئله از نفهمی این فرد است و هنوز زود است که این افراد قدرت نظامی ایران را بشناسند .

در ادامه این مراسم از خانواده های شهدای نام بّرده شده با اهدای لوحی تقدیر و قدردانی شد .

 

Moslehi-Fouman-14

حیدری-فومن-2

Moslehi-Fouman-22

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه