با حضور جمعی از خبرنگاران:

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان رضوانشهر برگزار شد

فرماندار شهرستان رضوانشهر در مراسم روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و عرصه‌ی خبر بویژه شهید صارمی این روز را به خبرنگاران و علی الخصوص قلم به دستان شهرستان رضوانشهر تبریک گفت.

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان رضوانشهر برگزار شد

به گزارش ۸دی؛ به مناسبت هفده  مرداد ماه روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال با حضور مهندس عسکر حسنی پور فرماندار رضوانشهر، چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان رضوانشهر در مراسم روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و عرصه‌ی خبر بویژه شهید صارمی این روز را به خبرنگاران و علی الخصوص قلم به دستان شهرستان رضوانشهر تبریک گفت و افزود: بدون شک نقش آفرینی یک خبرنگار و رسالت مهم و سنگینی که بر عهده دارد بسیار سنگینتر از چیزی است که امروزه از آن بحث می شود.

عسکر حسنی پور افزود: خبرنگاران باید توجه داشته باشندکه قلم و نگارش آنها می تواند باعث برهم زدن آرامش یک جامعه و یا برعکس باعث ایجاد امنیت و آسایش در جامعه باشد.

وی افزود: شما خبرنگاران با نگرش علمی رکن چهارم دموکراسی هستند که نقش اطلاع رسانی، دیدبانی و نظارتی دارید.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی و توسعه انواع شبکه های اجتماعی، خبرنگاران رسمی و فعال در خبرگزاریهای معتبر کشور باید بر اساس رعایت اصل امانتداری و حقیقت گویی اقدام کنند.

وی گفت: ما امروز در زمینه اقتصادی و فرهنگی و زمینه های مختلف با کشورهای اروپایی فعالیت میکنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر به عملکرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان و شهرستان از جمله در بخش سلامت، اقتصادی، کشاورزی و … اشاره داشته و اظهار نمود: استان گیلان در بهبود فضای کسب و کار رتبه اول را در کشور دارد این نخواهد شد مگر با مدیریت عقلایی و هوشمندانه که بستر را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

حسنی پور گفت: ما در عرصه اشتغال در گیلان در سال ۹۱ نرخ بیکاری ۱۵/۶و رتبه ۲۰ کشور را داشتیم که در حال حاضر در رتبه ۵ کشور قرار داریم.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره  شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و افزود: امروز کشور ما از نظر امنیتی امن ترین کشور محسوب می شود چرا که نیروهای امنیتی ،نظامی و انتظامی برای حفظ و صیانت از حریم اهل بیت و وطن در بیرون از مرزهای کشور در این عرصه ایثارگرانه دارند تلاش می کنند.

حسنی پور با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای شرکت چوکا که یکی از بزرگترین کارخانه های استان می باشد در تلاشیم که با پیگیری های بوجود آمده تا چند روز آینده این مشکلات برطرف شود و نگرانی کارگران رفع گردد.

مهندس ابراهیم چراغی معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن تشکر از فرماندار محترم روز خبرنگار و روز  پاسداشت  مقام انسان های آزاده ای که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند رابه عرصه رسانه و خبرنگاران شهرستان تبریک گفتند.

وی همچنین افزودند: نرمش قهرمانانه دستور کار دولت از سوی مقام معظم رهبری در موضوع مذاکرات هسته ای بود و در نهایت با هدایت و رهبری ایشان مذاکرات به نتیجه رسید و رهبری معظم نیز از تیم دولت از این بابت تشکر نمودند. لذا تخریب دولت در این خصوص نقد رهبری معظم انقلاب می باشد.

چراغی گفت: نباید دستاوردهای مهم پس از برجام را از جمله حذف واژه ایران هراسی و عصبانیت رژیم صهیونیستی پس از توافق مذاکرات را نادیده گرفت و همچنین گشایش های متعدد روادید مالی و اقتصادی که قابل انکار نیستند.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالیتهای خبرنگاران در زمینه های مختلف در حوزه شهرستان تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه