نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی:

چوکا آبروی گیلان است / دولت باید نگاه ویژه ای به کارخانه چوکا داشته باشد

نماینده مردم فومن در مجلس گفت: در خصوص اینکه باید موانع رفع شود شکی نیست، چه مشکل از شستا باشد ، چه از داخل استان، امیدوارم با پیگیری های مسئولین حداقل حق این کارگران ضایع نشود.

چوکا آبروی گیلان است / دولت باید نگاه ویژه ای به کارخانه چوکا داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص وضعیت کارخانه چوکا که نزدیک به ۵ ماه است تولید در آن متوقف شده و کارکنان چند روزی است دست به اعتراض زده اند اظهار داشت: در اینکه پرسنل و کارگران چوکا باید به حقوق خود برسند و حق خود را بگیرند هیچ شکی نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور امام جمعه محترم رضوانشهر در جمع معترضین مرحمی بود بر عزیزان پرسنل و کارگران چوکا افزود: دولت باید به چنین کارخانه هایی که کارخانه مادر محسوب می شوند و آبروی استان گیلان هستند نگاه ویژه ای داشته باشد.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید نگاه ویزه ای به کارگران چوکا داشته باشد گفت: دولت باید انشالله مشکلات کارخانه چوکا را حل کند تا گرفتاری و پریشانی خانواده ها بر طرف شود، به هر حال امرار معاش و ارتزاق کارگران از طریق همین کارخانه است.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا مسئولین شستا را مقصر می دانید یا علت مشکلات مدیران داخل استان هستند با اشاره به اینکه از جزئیات مشکلات چوکا خبر ندارم اظهار کرد: البته قرار است دوستان اطلاعاتی به من بدهند تا اگر کمکی از دست ما بر می آید کوتاهی نکنیم.

وی افزود: اما در خصوص اینکه باید موانع رفع شود شکی نیست، چه مشکل از شستا باشد ، چه از داخل استان، امیدوارم با پیگیری های مسئولین و آقای استاندار این ماجرا ختم به خیر شود و حداقل حق این کارگران ضایع نشود.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در پایان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار با آن شهامتی که دارد و با رعایت ملاحظات اخلاقی که دارد اگر رابطه دوطرفه (با مردم و مسئولین) برقرار کند می تواند در کشور بسیار تاثیر گذار باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه