بهاره مقدم
ای آفتاب تابان برجام، مرگ مادرت برماهم بتاب!

کارگران چوکا هم چنان در خیابان/ مسئولین هم چنان در خواب

نه اختلاس های میلیاردی کرده اند نه صاحبان فیش های نجومی اند نه اسرار مملکت فاش کرده اند. جان نثارانه عرق ریخنته اند تا چرخ تولید این مملکت بچرخد و حال برای دادن حقشان، هرروز مفلوکانه به خیابانشان می کشانید؟

کارگران چوکا هم چنان در خیابان/ مسئولین هم چنان در خواب

به گزارش ۸دی، ای آفتاب تابان برجام، مرگ مادرت برماهم بتاب! خبرتکراری است. برای چندمین بار پیاپی طی ماه های اخیر کارگران چوکا دست به اعتراض زده اند. دولت از فواید برجام می گوید و لزوم عینک آفتابی و کرم ضدسوختگی. مسئولین تالش و رضوانشهر و ماسال تاکید بر شنیده شدن صدای این کارگران می کنند، نماینده تالش درخواست تامین نقدینگی دارد، رئیس سازمان صنعت ومعدن گیلان می گوید تقصیر شستاست. مارا به سیاست ها و مصاحبه ها و شستا و هفتادهای شما چه کار!

قضیه دودوتا چهارتاست. مردی که ماه هاست سیلی اش سرخ از اهانت های ریز و درشت صاحبان کارخانه است و کبود از شرم ناتوانی برای تامین مخارج خانواده!

بس است نطق و حمایت های کلامی. کاری کنید،چاره ای بیندشید، حرکتی بزنید! البته نه از آن جنس که زیر بار شلاق گرفتند کارگران بخت برگشته را همین چند وقت پیش در یکی از همین استان های سرزمین پهناورمان!

نه اختلاس های میلیاردی کرده اند نه صاحبان فیش های نجومی اند نه اسرار مملکت فاش کرده اند. جان نثارانه عرق ریخنته اند تا چرخ تولید این مملکت بچرخد و حال برای دادن حقشان، هرروز مفلوکانه به خیابانشان می کشانید؟! کارگرانی را که پیغمبر بر پینه های دست های سیاه و چروکیده شان بوسه می زد؟!

آقایان مسئول!اگر دین ندارید، لا اقل آزاده باشید!

بهاره مقدم

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه