امام جمعه رضوانشهر در گفتگو با 8دی:

کارگران چوکا به دنبال مسائل سیاسی نیستند، فقط میخواهند مشکلاتشان حل شود /مسئولان منافع فردی و باندی را کنار بگذارند

امام جمعه رضوانشهر گفت: توصیه من به کسانی که مسئولیت حل مشکل را دارند این است که به دور از حب و بغض سیاسی و بدون در نظر گرفتن منافع فردی و باندی برای حل مشکل این کارخانه اقدام کنند.

کارگران چوکا به دنبال مسائل سیاسی نیستند، فقط میخواهند مشکلاتشان حل شود /مسئولان منافع فردی و باندی را کنار بگذارند

حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان واقعا به دنبال حل مشکل بیکاری هستند اظهار داشت: دست اندرکاران، مدیران و مسئولین امر تاکنون جلسات متعددی را جهت رفع مشکلات شهرستان برگزار کرده اند اما متاسفانه خروجی مطلوب جامعه تاکنون نداشته و همچنان وضعیت اشتغال در رضوانشهر خوب نیست.

امام  جمعه رضوانشهر با تاکید بر اینکه علت اصلی مشکل بیکاری این است که به اقتصاد مقاومتی آنگونه که باید پرداخته نشده است افزود: این خواسته ی مقام معظم رهبری و کاملا کارشناسی شده در سطوح بالای نظام است که اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مشکل کارگران عزیز مجموعه‌ی چوکا بزودی حل شود گفت: توصیه من به کسانی که مسئولیت حل مشکل را دارند این است که به دور از حب و بغض سیاسی و بدون در نظر گرفتن منافع فردی و باندی برای حل مشکل این کارخانه اقدام کنند.

کارگران چوکا

حبیبی با اشاره به دیداری که شب گذشته در جمع کارگران معترض چوکا داشت اظهار کرد: کارگران این کارخانه واقعا از اقشار محروم اند، آنها فقط می خواهند که حقوقشان استیفا شود و استیفای حقوق این کارگران وابسته به این است که مسئولین فارغ از منافع سیاسی و باندی به حل مشکل این کارخانه بپردازند.

امام جمعه‌ی رضوانشهر با بیان اینکه اگر مجموعه چوکا راه اندازی شود همه از آن بهره خواهند برد گفت: فعال شدن کارخانه ها هم به نفع نظام، هم به نفع دولت و هم به نفع همه ی گروه های سیاسی است، فلذا حرف اول و آخر بنده این است که فارغ از دیدگاه های سیاسی و حب و بغض شخصی به فکر حل مشکل کارگران چوکا باشند.

وی با اشاره به اینکه تحریم حریف ما نمی شود افزود: کارگران چوکا می گفتند تعطیلی کارخانه جات مخالف اقتصاد مقاومتی است و سپس در عین حال اینکه ۵ ماه است حقوق نگرفته اند می گفتند مرگ بر ضد ولایت فقیه و اظهار می کردند ما حامی ولایت و حامی دولت هستیم و فقط می خواهیم مشکل صنفی ما حل بشود و به دنبال مسائل سیاسی نیستیم.

انتهای پیام/

vq,hkaiv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه