رییس پلیس راه گیلان:

کودک بی گناه در کلاچای قربانی سهل انگاری پدر و مادر شد

واژگونی یک دستگاه سواری ۴۰۵ و برخورد آن با خانواده مستقر در حاشیه راه منجر به مرگ کودک یک ساله در محور کلاچای به چابکسر استان گیلان شد.

کودک بی گناه در کلاچای قربانی سهل انگاری پدر و مادر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ “مهیار رستگار” با بیان این مطلب اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه سواری ۴۰۵ که در محور کلاچای به چابکسر در حال تردد بود به علت عدم توجه به مسیر پیش رو با نیوجرسی میانه راه برخورد و در حالی که راننده هیچگونه کنترلی بر وسیله نقلیه خود نداشت به سمت حاشیه راه واژگون و با کودک یک ساله که به همراه والدینش در حاشیه راه جهت استراحت اسکان یافته بودند به سختی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در اثر این برخورد متأسفانه کودک به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست  داد، افزود: والدین این کودک هیچگونه صدمه جانی ندیدند و از این حادثه جان سالم بدر بردند.

رئیس پلیس راه استان ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه دلخراش و مرگ کودک یک ساله در این تصادف با اشاره به ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها که ” توقف در حاشیه آزاد راه‌ها مطلقاً ممنوع می باشد و همچنین در بزرگراه ها و جاده ها می تواند حادثه آفرین باشد” گفت: متأسفانه بعضی از هموطنان با سهل انگاری و بی فکری آشکار خود جان عزیزان خود را به سادگی به خطر انداخته و آنان را به کام مرگ می فرستند.

رستگار در پایان از تمامی رانندگان وسایل  نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با احتیاط و تمرکز کامل به مسیر پیش رو اقدام به امر رانندگی کرده زیرا بکارگیری تمام تمرکز و حواس هنگام رانندگی می تواند هنگام بروز خطا از سوی دیگران برای راننده بهترین عکس العمل را به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه