فرمانده ی انتظامي لاهيجان خبر داد؛

دستگیری سارقان طلافروشی”لاهیجان” + تصاویر

فرمانده ی انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان طلافروشی در این شهرستان خبر داد

دستگیری سارقان طلافروشی”لاهیجان” + تصاویر

به گزارش ۸دی، سرهنگ”محمود قاسمی”از دستگیری اعضای باند سارقان طلافروشی در لاهیجان خبرداد و گفت: این سارقان توسط پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام سرقت یک طلافروشی در ششم مردادماه سالجاری در این شهرستان و فرار متهمان با خودروی صاحب طلا فروشی، پرونده مذکور در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت، افزود: کارآگاهان آگاهی با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند که سارقان که سه نفر بوده اند با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت طلاها کرده و سپس با خودروی مالک مغازه اقدام به فرار کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با تاکید براینکه خودرو مالک مغازه در یکی از خیابان های به صورت رها شده کشف شد، ادامه داد: کارآگاهان آگاهی با اقدامات پلیس موفق به کشف هویت یکی از سارقان شده و وی را که اهل و ساکن تهران بود با عزیمت به تهران دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تصریح براینکه متهم پس از دستگیری منکر سرقت شد ولی پس از مواجهه با مستندات ارائه شده لب به اعتراف گشود، تصریح کرد: این متهم پس از بازجویی به همدستی ۵ مرد جوان دیگر اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه از این ۵ همدست سارق دستگیر شده، ۴ نفر اهل و ساکن تهران و یک نفر اهل و ساکن لاهیجان هستند، ادامه داد: سارقان پس از سرقت قصد برهم زدن و از بین بردن سرنخ ها را داشتند.

قاسمی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی، یک متهم در لاهیجان و متهم دیگر در شهرستان کرج شد، اضافه کرد: از متهمان دستگیر شده دو دستگاه خودرو کشف شد.

فرمانده ی انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد:: تلاش پلیس برای دستگیری ۳ متهم دیگر این پرونده که متواری می باشند، ادامه دارد.

قاسمی با بیان اینکه مردم نقش بسزایی درایجاد امنتی در اجتماع ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان با دیدن موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه