دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان:

وقتی نوبت به تبلیغ دین می رسد بودجه ها ته می کشد/ دل مشغولی به شهوات راه را به روی مطالبه عدالت می بندد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت: وقتی نوبت به کارگاه های عفاف که تنها یک کارگاه چند روزه برای تبلغ دین و تربیت طلایه داران عفاف است می رسد بودجه ها ته میکشد!.

وقتی نوبت به تبلیغ دین می رسد بودجه ها ته می کشد/ دل مشغولی به شهوات راه را به روی مطالبه عدالت می بندد

به گزارش ۸دی، صبح دیروز سه شنبه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۵ افتتاحیه همایش راه روشن به میزبانی موسسه ی فرهنگی خیبر در دانشگاه فرهنگیان رشت با حضور حجت الاسلام مهدوی و حجت الاسلام دعائی برگزار شد.

این برنامه و همایش انقلابی – مذهبی به منظور تربیت بانوان مبلغ حجاب برای اولین بار در استان گیلان برگزار می شود که بانوان شهرستان ها نیز در این همایش برای گذراندن این دوره ها شرکت می کنند تا هر کدام طلایه داران عفاف شهر و شهرستان خود باشند. این دوره ی دو روزه صبح امروز آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدوی در این نشست فرهنگی با بانوان مبلغ عفاف با اشاره به داستان زندگی حضرت یوسف(ع) بیان کرد که دشمن دین از دیر باز تا کنون برای استمرار خوی استکباری خود از ابزار بی حیایی استفاده کرده اند و افزود : ” اگر مسئولین مسئله ی حجاب را کم اهمیت تر از دیگر مسائل اجتماعی ببینند به یقین غرض ورزی میکنند.  در دنیا عدالت بر قرار نخواهد شد ولو با برقراری عفاف  و حجاب. ظالمان برای پوشش ظلم و دل مشغولی جوانان ما از ابراز شهوت استفاده میکنند چرا که  دل مشغولی به شهوات کاذب راه را به روی مطالبات دیگری هم چون عدالت می بندد. ”

وی با اعتراض به برنامه ی فرش قرمز هنرمندان و برپایی جشن حافظ و پوششش نامناسب هنرمندان اظهار داشت :” کسانی هستند که اعلام می کنند ذخائر مالی ما کم است، لیکن وقتی نوبت به کنسرت های مختلط، بر پایی مراسم های غرب زده ای هم چون فرش قرمزکه نمود کامل بد حجابی و بی عفتی هستند می رسد از هر گوشه و کنار و به هر طریقی هزینه هایشان تامین می شود! اما نوبت به کارگاه های عفاف که تنها یک کارگاه چند روزه برای تبلغ دین و تربیت طلایه داران عفاف است می رسد بودجه ها ته میکشد!”

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان خطاب به هنرمندان گفت :” شما ، جماعتی که در قالب هنر از امنیت جمهوری اسلامی و مقبولیت و معروفیت اجتماعی برخوردار شده اید مدیون این ملت هستید. و به همین دلیل باید بیش از همه در صف عفاف بایستید نه اینکه شهرت خود را در ترویج بی حجابی و بی عفتی ببینید. ”

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه بعضی آزادی را ول انگاری می پندارند ادامه داد که خائنین به خون شهدا تنها منافقین نیستند بلکه خائنین منافقین پشت میز نشین و قلم به دست هایی اند که برای بی عفتی و ترویج آن برنامه ریزی کرده و در ساختار جمهوری اسلامی این برنامه هارا حمایت می کنند. لذا وظیفه ما این است که به ندای نائب امام زمانمان در همه ی عرصه ها  مخصوصا نگرانی ایشان در ارتباط با ولنگاری فرهنگی لبیک بگوییم.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه