رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

مدیری که دستش به بیت المال باز شود ننگ نظام است

سردار نظر علی علیزاده :شهداییم شرمندگی ندارد افتخار هم میکنیم که در راه شهدا هستیم شرمنده باید آنانی باشند که راه شهدا را کنار گذاشته اند.

مدیری که دستش به بیت المال باز شود ننگ نظام است

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان، عصر امروز در مراسم بزرگداشت سومین روز تدفین دو شهید گمنام خشکبیجار که با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف در مسجد جامع این بخش برگزار شد.

سردار نظر علی علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در این مراسم اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی هیچ ثمره ای نداشت و فقط خون شهدای ما بود این افتخاری بزرگ برای ملت ایران بود . انسانهایی بزرگ در دوران انقلاب پرورش یافتند که به تعبیر امام راه صدساله را یک شبه پیمودند.

سردار نظر علی علیزاده در ادامه گفت: نام ایران اسلامی با نام شهدا بلند آوازه شده با نام امام و شهدا بلند آوازه شده،اکنون این امنیتی که ما در کشورمان داریم وقتی که همه جا ناامنی است اما ما در کشورمان امنیت داریم این صدقه خونهای مطهر شهداست.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان  خاطراتی از دوران دفاع مقدس و توجه رزمندگان به بیت‌المال تصریح کرد: یکی از شهدای دوران دفاع مقدس که قصد داشت به میدان مین برود تا مسیر را باز کند قبل از رفتن پوتین‌هایش را بیرون آورد و گفت این پوتین‌ها را دیروز گرفتم و بیت‌المال است، این یعنی فرهنگ گمنامی.

 رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: امروز پشت تیریبون قرار بگیریم بگوییم شهدا ما شرمنده ایم چرا شرمنده ایم اگر در خط شهداییم شرمندگی ندارد افتخار هم میکنیم که در راه شهدا هستیم شرمنده باید آنانی باشند که راه شهدا را کنار گذاشته اند.

وی با بیان اینکه امروز پشت تریبون قرار گرفتیم که بگوییم شهدا شرمنده‌ایم، اظهار کرد:ننگ است برای نظام اسلامی که مدیرش به‌راحتی دستش به بیت‌المال باز شود..

این مسؤول به وضعیت پرداخت وام ازدواج اشاره کرد و افزود: یک جوان برای دریافت مبلغ ناچیز وام با هزار وعده و ایراد توسط بانک‌ها مواجه می‌شود که سرانجام رسیدن به وام نیز نامشخص است.

وی اضافه کرد: عده‌ای با دسیسه و کمک رئیس بانک وام‌های میلیاردی می‌گیرند و سودش را استفاده می‌کند، آیا نباید دست این شخص قطع شود.

علیزاده با اشاره به اینکه افراد مجرم باید مجازات شوند تا چهره مطهر و پاک مسؤولان خادم نظام مخدوش نشود، خاطرنشان کرد: ننگ است برای نظام اسلامی که مدیرش به‌راحتی دستش به بیت‌المال باز شود.

وی یادآور شد: ممکن است بگویند این حادثه تنها مربوط به دولت فعلی نیست و از دولت‌های گذشته نیز بوده، اما این توجیه قابل قبول نیست بلکه عمل قبیح و خیانت به خون شهدا بوده و هر کس که مرتکب آن شده باید تاوانش را پس دهد.

رضا پورعسگری جورشری

انتهای پیام/۲۶۳۵

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه