فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان:

نباید اجازه دهیم عرصه فرهنگ فرو بریزد/کسانی که در حال از بین بردن فرهنگ مملکت هستند خائن اند

سردار حق بین اظهار کرد : ما باید جانفشانی کنیم نه در سوریه، نه در افغانستان و… مهم فرهنگ است و نباید اجازه دهیم عرصه فرهنگ فرو بریزد و ما باید در همین عرصه جانفشانی کنیم.م

نباید اجازه دهیم عرصه فرهنگ فرو بریزد/کسانی که در حال از بین بردن فرهنگ مملکت هستند خائن اند

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، سردار محمدعلی حق‌بین پیش از ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع عالی بسیج شهرستان لاهیجان بابیان اینکه ما جنگ را در سوریه بردیم و اکنون در حال مدیریت آن هستیم، اظهار کرد : بعد از فتح نبل و الزهرا سردار سلیمانی فرمودند گیلانی‌ها درب خیبر را شکستند که این عظمت پیروزی نبل و الزهرا را نشان داد.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان افزود : دشمن می‌داند که ایران‌های کوچک در گوشه و کنار دنیا ایجادشده است و به همین دلیل جرئت فکر کردن به ایران را ندارند، ما اکنون به اقتدار ملی رسیده‌ایم و بایستی از آن محافظت کنیم.

وی با اشاره به نحوه حفاظت از اقتدار ملی، گفت : ما هیچ راهی نداریم جز اینکه فرهنگ را اصلاح کنیم، اگر عرصه فرهنگ خراب شود ، تمام سربازان عرصه‌های دیگر از بین خواهد رفت.

سردار حق‌بین با طرح این سؤال آن‌هایی که اکنون در خیابان‌ها قدم می‌زنند آیا می‌توانند فرزندانی چون شهید طاهر نیا ، کوچک زاده ، خوشه بر و … بپرورانند ؟ تصریح کرد : آن‌ها انسان‌های ناآگاه، مرتجع و نااهل هستند.

فاتح نبل الزهرا با اشاره به وضعیت برخی از زنان جامعه، بیان کرد : ما به آن‌ها می‌گوییم که اولین خیانت شما خیانتی است که به فرزندانتان می‌کنید چون فرزندانی که در دامن چنین مادرانی پرورش می‌یابند نمی‌توانند امنیت کشور را تأمین کنند.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان به نقشه‌های شوم استکبار جهانی علیه ایران اشاره کرد و افزود : اگر فرهنگ به عقب برگشت، باید خون بدهیم تا فرهنگ را برگردانیم، به همین خاطر به آن‌ها مرتجع و نااهل می‌گوییم، ده یا بیست سال دیگر چه کسانی باید جنگ کنند تا فرهنگ را برگردانند؟

وی بابیان اینکه آیا فرزندانی که توسط مادران جامعه امروز تربیت می‌شوند قادرند از امنیت ملی کشور ما دفاع کنند؟ اظهار کرد : ما باید جان‌فشانی کنیم نه در سوریه، نه در افغانستان و… مهم فرهنگ است و نباید اجازه دهیم عرصه فرهنگ فروبریزد.

سردار حق‌بین گفت : بخشی از محیط‌زیست، میراث فرهنگی، تالاب و … را از بین برده‌ایم اما آیا اتفاق مهمی افتاده است؟ اما آن‌هایی که در حال از بین بردن فرهنگ مملکت هستند خائنین واقعی به مملکت اند.

فاتح نبل الزهرا افزود : دشمن اگر حجاب مردان و زنان و فرهنگ غذا خوردن مملکت را بتوانند تغییر دهند کار ما تمام است و باید خون بدهیم، آن‌وقت چه کسانی باید بجنگند؟ همین فرزندانی که حالا در آغوش مادران مرتجع هستند؟ آری، این شعار واقعی بود که می‌گفتیم : حجاب، سنگر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه