در خصوص بی اخلاقی مجدد در تقطیع سخنرانی ها:

تقطیع مجدد سخنان حسن عباسی و کینه تمام نشدنی مخالفان/ نظر استاد عباسی درباره ارتش ایران چیست؟

یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است.

تقطیع مجدد سخنان حسن عباسی و کینه تمام نشدنی مخالفان/ نظر استاد عباسی درباره ارتش ایران چیست؟

به گزارش ۸دی، کینه پایان ناپذیر جریان‌های سیاسی ورشکسته داخلی و خارجی از روشنگری‌های شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی در سالیان گذشته موجب گردیده که این جریانات هربار با هدف تخریب این شخصیت ها با تمسک به تحریف و دروغ پردازی به موج های خبری را راه بی اندازند.

یکی از شخصیت هایی که به علت مواضع صریح و شفاف خود همیشه مورد غضب جریان های سیاسی منفعت طلب می باشد استاد حسن عباسی است. با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به موارد متعددی از خبرسازی های دروغ علیه ایشان با بهانه هایی همچون توهین به مراجع و علما، توهین به اهل بیت سیدالشهداء و … را مشاهده کنید.

شگرد و مدل تخریب در این موارد اکثرا از طریق تقطیع سخنان چند سال گذشته با هدف القاء پیامی انحرافی از سخنان حسن عباسی می باشد که تا کنون از طریق این روش موج های تخریبی بسیاری علیه ایشان به راه افتاده است.

در تازه ترین نمونه این بی اخلاقی آشکار، شاهد انتشار سخنان تقطیع شده حسن عباسی در جلسات درون مجموعه ای کلیه کرامت در سال ۸۹ هستیم که سازندگان سناریوی جدید علیه استاد حسن عباسی با بریدن ابتدا و انتهای سخنان بیان شده در جلسه مذکور فای صوتی را به نحوی منتشر نمودند که القاءکننده توهین حسن عباسی به ارتش پرافتخار کشور می باشد.

در بین بین برخی از چهره های نظامی کشور بی اطلاع از اصل موضوع در بازی سیاسی مذکور قرار گرفته اند و شروع به موضع گیری علیه سخنان تحریف شده حسن عباسی نموده اند. اما استاد حسن عباسی در جلسه ۲۳۰ کلبه کرامت در مورد چه سخن گفت؟

در این جلسه حسن عباسی به بررسی اسناد دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده می پردازد؛ با این محوریت که اساساً سازمان‌ها و نهادهای بین المللی مانند سازمان ملل و نظیر آن در مسائل اقتصادی، سیاسی، پزشکی، اینترنت و… بر مبنای دکترین‌های جامع ارتش آمریکا تشکیل شده‌اند و برخلاف باور مردم، این سازمان‌ها عمومی‌نبوده و زیر نظر نیروهای نظامی‌ایالات متحده اداره می‌شوند.

در ادامه جلسه استاد عباسی با ذکر دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌در صیانت از انقلاب اسلامی و در تجهیز منابع و بسیج نیروهای خود در خدمت‌رسانی به مردم و رشد و سازندگی کشور در مسائل هسته‌ای، صنعتی، موشکی و عمرانی، از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با هم‌کاری فتنه سبز در داخل در تحریم همه‌جانبه علیه ایران پرده بر می دارد.

اما نظر استاد حسن عباسی در مورد ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران چیست؟

حسن عباسی در سال ۱۳۹۲ در گفتگو با همشهری پایداری شماره ۱۱۷ به بیان نظرات خود در خصوص ماهیت ارتش و سپاه جمهورس اسلامی ایران پرداخته است که در ادامه می آید: ” نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌از نیروهای مسلح انقلاب اسلامی‌جدا هستند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی‌محدود به مرزهای جمهوری اسلامی‌هستند و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، مسئولیت حفاظت از انقلاب اسلامی‌را برعهده دارند.

لذا قدرت‌های چهارگانه‌ای که در ارتش جمهوری اسلامی‌است، یعنی زمینی، هوایی، دریایی و پدافندهوایی با منطق خاصی تبیین شده و در دکترین نظامی‌کشور ما آمده است؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی اقیانوسی محسوب می‌شود، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی‌نیروی هوایی برد بلند ما محسوب می‌شود و به همین نسبت نیروی پدافندی وظیفه دفاع پدافند هوایی برد بلند و گسترده در کشور را متولی است و نیروی زمینی هم ستون فقرات اصلی نیروهای مسلح در حفظ کشور است.

اما در سپاه ساختار ماموریت‌های تکمیلی تبیین شده‌است؛ نیروی هوایی که مسئولیت هوایی و موشکی را عهده‌دار است و ساختار موشک‌های بالستیکی و برد بلند در ساختار نیروی هوایی دیده شده و ماموریت‌های حوزه‌ی ارتقای فضایی در این سطح تعیین شده است.

تعیین حدفاصل ارتش و سپاه مبتنی بر تدابیر حکیمانه‌ای که رهبر معظم انقلاب در نظر گرفتند برای جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و ارتقای رقابت تنگاتنگ و پایاپای بین دو نیروی مقتدر مسلح جمهوری اسلامی، که بحمدالله نتایج این وضعیت را در نیروهای چهارگانه‌ی ارتش روزبه‌روز در شکوفایی‌ها و ابتکاراتی که نسل جوان ارتش صورت می‌دهند و بسط دامنه‌ی ماموریت‌های آن می‌بینیم.

در سپاه هم درمیان نیروهای پنج‌گانه‌ی زمینی، دریایی، هوا و فضا،  قدس و بسیج می‌بیند که سازمان بسیج در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی امروز مهم‌ترین نهاد تولید سرمایه‌ی اجتماعی در کشور محسوب می‌شود. نیروی قدس به‌عنوان مهم‌ترین عنصر قدرت خارجی جمهوری اسلامی‌نقش ایفا می‌کند و این توان را داشته که مستضعفین درون جهان اسلام و بیرون جهان اسلام را به اندیشه و فکر خودش معطوف کند.

نیروی دریایی سپاه بزرگ‌ترین سازمان عملیات ویژه و چریکی دریایی است که در کنار نیروی دریایی ارتش، تهدید جدی آمریکا در دریا را می‌توانند خنثی کنند و نیروی هوافضایی سپاه به‌عنوان یک نیروی جوانی که قبل از انقلاب شبیه نداشته، به‌عنوان پشتیبانی نزدیک، با هواپیمای سوخو۲۵ سطوح عملیات تاکتیکی را مدیریت می‌کند و در ترابری سنگین می‌تواند نقش و جایگاه  ویژه‌ای در هوابرد داشته باشد.

در سیستم هوافضایی هم با ظرفیتی که امثال حسن تهرانی‌مقدم و سایر افرد خدومی‌که هیچ نامی‌از آنها نبود و بدون ادعا کار کردند تا به‌شهادت رسیدند قدرتی را ایجاد کرده است که یک رقم آن‌را در تسخیر هواپیمای آرکیو۱۷۰ و اسکن ایگل مشاهده کردید. این موارد، مواردی است برای کسی مثل من که از بیرون این موارد را می‌بیند و خبر دارد، شما باید برای فهم این دستاوردهای عظیم نیروهای دفاعی کشور در ارتش و سپاه از نزدیک به این نیروها سربزنید و توانمندی‌های آنها را در حوزه‌های استراتژیکی و تاکتیکی و بعضاً تکنیکی هم دنبال کنید.

ایران امروز نسبت به ۳۴سال گذشته از هر روز دیگری مقتدر تر بوده و دشمنان ما به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ۳۴سال گذشته ضعیف‌تر از هر دوره‌ای هستند که این برای ما حکایت از این دارد که دست خدا و توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) متوجه انقلاب، جامعه و مردم  ما بوده و از این جهت ما باید سپاسگذار خدا باشیم.”

منبع: 598

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ایزد پناه
8دی محترم ، اظهارات اخیر ایشان را کامل منتشر کنید نه سال 92 را! االبته اگر قضاوت خواننده را مهم میدانید. ایشان ارتش را پادگان نشین و بی تفاوت دانسته اند؟! آیا همینطور بوده؟ اگر نه لطفا شفاف سازی کنید.
حیدر حیدری در پاسخ به ایزد پناه
ایزد پناه عزیز .. سخنرانی مربوطه در جلسه230 کلبه کرامت هست.. که با یه سرچ ساده میشه پیداش کرد... از سایت کلبه کرامت هم میتونی دانلود کنی... البته همین که یه سخنرانی از 5 سال پیش برداشتن و یه دقیقه اش رو پخش کردن مشکوکه... این کار رو با آقای عباسی چند بار تا حالا انجام دادن...
کاظم کاظمی در پاسخ به حیدر حیدری
معلوم نیست اصلا نویسنده این کامنت {...}
شکر خدا
بالاخره بازداشت شد!
در حاشیه