فعال فرهنگی و یادگار هشت سال دفاع مقدس خواستار شد؛

برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی

سید حسن ابراهیمی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گیلان، نامه ای خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان نوشت و خواستار برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی شد.

برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، سید حسن ابراهیمی از فعالین فرهنگی و اجتماعی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در واکنش به عدم برگزاری مراسم یادبود درگذشت معلم فداکار شفتی مرحوم حسن امیدزاده؛ حطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در نامه ای خواستار برخورد با عاملین این جسارت از سوی آن مسئول شد.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر جناب آقای مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان گیلان

سلام علیکم

با احترام و عرض ادب، مطلبی را خواستم بعرض رسانده و قبلا از اینکه متصدع اوقات شریف می شوم عذرخواهی می کنم

آقای مدیرکل محترم!

در پر تو تعالیم مقدس دین اسلام یا حداقل از اول انقلاب شکوهمند اسلامی آموخته ایم که قدرشناسی تاثیر زیادی بر افراد و روند پیشرفت کارهای تشکیلاتی و سازمانی داشته و دارد و معمولا هر سازمان و تشکیلاتی در بسیاری از برنامه ها، همایشها، دیدارها، جلسات و … افتخارات خود را بنمایش گذاشته و بر آن افتخارات بالیده و کوشش و تلاش می نماید تا امتیازاتی کسب نماید.

جناب آقای مدیر کل!

خلاصه کنم

آقای امیدزاده(ره) یا معلم فداکار را می شناسید حتما؛ در کتاب دبستان بیشتر او را شناخته اید.
آن بزرگوار گر چه معلم ساده و با بصیرت و انقلابی شفتی بوده که نه تنها افتخار شهرستان عالم پرور شفت و گیلان می باشد بلکه تمام فرهنگیان کشور و بالاتر بگویم تمام مردم ایران آن بزرگوار را، از آن خود دانسته وبه او افتخار می کنند.
آیا حضرتعالی به وجود مدال افتخاری مثل معلم فداکار آقای امیدزاده که از نام آوران آموزش و پرورش استان گیلان می باشد افتخار نمی کنید؟

جناب آقای مدیر کل!

آیا این حق فرهنگیان مخصوصا قشر معلمین مخلص و ایثارگر و کم توقع نبود که با برگزاری برنامه گرامیداشت از معلم فداکار در ۲۸ تیرماه امسال و هر سال، ذره ای از زحماتشان جبران شود.

آیا این حق دانش آموزان و دانشجویان نبود که همه بنوعی دوست داریم و خودمان به آب و آتش می زنیم تا الگو های مناسبی برای این عزیزان معرفی نماییم.

آیا این حق مردم شهرستان عالم پرور شفت نبود که از یکی از افتخارات با ارزش و بزرگش که نمود کشوری دارد تمجید شود.

جناب آقای مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان گیلان!
یقین می دانم باگذشت تاریخ ۲۸تیرماه، مردم، فرهنگیان، معلمین، دانشجویان ودانش آموزان از حضرتعالی بعنوان مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان گیلان انتظار دارند که پیگیری فرموده تا مراسم گرامیداشتی شایسته و بنحو احسن با حضور مسئولین محترم استانی و معلمین و مردم شهید پرور در شهرستان برگزار گردد.

و ضمن آن مستدعی است دستور فرمایید تا با افرادی که از اداره کل استان و شهرستان که بصورت عمدی به معلمین و مردم جسارت کرده و مراسمی را در شان آن بزرگوار و معلمین عزیز، در تاریخ مذکور برگزار نکردند برخورد لازمه را انجام دهند.

آقای مدیرکل محترم

امیدوارم از اینکه مزاحم وقت شریف شدم حقیر را ببخشید
باتشکر والسلام

دانش آموز همیشگی معلمین زحمتکش شفتی

سیدحسن ابراهیمی

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه