نماینده ولی فقیه در گیلان:

ائمه جمعه نوآوری، خلاقیت و تاثیرگذاری را در جوانان داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ائمه جمعه نوآوری، خلاقیت، ابتکار و تاثیرگذاری را در جوانان و مخاطبان خود داشته باشند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است.

ائمه جمعه نوآوری، خلاقیت و تاثیرگذاری را در جوانان داشته باشند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه گیلان در اردوگاه شهید مطهری این شهر با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه اظهار کرد: ائمه جمعه در خطبه‌های خود در راستای تقویت نظام و دولت صحبت کنند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه در سخنرانی‌های خود انتقاد سازنده داشته باشند، تصریح کرد: ائمه جمعه در بیانات خود نقد سازنده از اقدام‌های دولت داشته باشند و تخریب نکنند.

امام جمعه رشت نماز جمعه را عامل فرهنگ سازی و اجتماع عبادی سیاسی مسلمانان دانست و افزود: اقامه ۷۵۰ نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور دستاورد مهم انقلاب است.

وی نمازهای جمعه را یکی از مظاهر فرهنگی و سیاسی‌ـ‌عبادی نظام خواند و اضافه کرد: استقبال مردم از صف‌های نماز جمعه هر هفته چشمگیرتر می‌شود.

قربانی با بیان اینکه ائمه جمعه نوآوری، خلاقیت، ابتکار و تاثیرگذاری را در جوانان و مخاطبان خود داشته باشند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با تصریح بر اینکه امروز هزاران نفر فدای ولایت می‌شوند، خاطرنشان کرد: این امر نشان تبعیت مردم از ولایت بوده و تا زمانی که با ولایت باشیم اصولگرا، اصلاح‌طلب، چپ و راست معنا ندارد و ما طرفدار انقلاب اسلامی در سایه ولایت هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت ایثارگری‌ها و خون شهدا است، یادآور شد: این امر نشانه ولایت‌مداری مردم است.

قربانی به اعمال تحریم‌ها علیه ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تا زمانی که این مردم روی پای  خود ایستاده و برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنند، دشمنان نظام با اعمال تحریم‌ها نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه رشت در ادامه از تأخیر در پرداخت مطالبات چایکاران انتقاد کرد و گفت: اخیراً شنیده شده که قصد دارند مجسمه نوبخت را در گیلان بسازند و نصب کنند.

وی ادامه داد: نوبخت جزو افتخارات گیلان است اما تا زمانی که پول چایکاران داده نشده و مشکل رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت همچنان باقی مانده، نباید این مجسمه نصب شود و اقدامی در توهین به مردم گیلان است.

قربانی با بیان اینکه چایکاران به کسبه محله‌های خود بدهکار هستند، تصریح کرد: این در حالی است که چایکاران از دولت طلب زیادی دارند.

وی با اشاره به انتقاد مسؤولان استان از پرداخت نشدن مطالبات چایکاران متذکر شد: استاندار نیز از وضعیت پرداخت نشدن بهای برگ سبز انتقاد دارد و مدیر خزانه‌داری کشور به بنده قول داده که تا هفته آینده مطالبات چایکاران را پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه