مسئول اردویی سپاه قدس گیلان:

۳۵۰۰ گیلانی از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید می کنند

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ گیلانی از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید می‌کنند، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ نفر گیلانی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

۳۵۰۰ گیلانی از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید می کنند

به گزارش ۸دی، اصغر زادرستم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: راهیان نور محلات غرب در استان کرمانشاه از تاریخ ۲۸ تیرماه آغاز شده است و تا ۱۹ مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در قالب کاروان‌های راهیان نور  روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر از استان گیلان به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند، افزود: زائران به صورت کاروانی و خانوادگی در ستاد اسکان راهیان نور استان کرمانشاه حضور پیدا می‌کنند.

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود در این بازه زمانی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شوند، تصریح کرد: خانواده‌هایی که علاقه‌مند به بازدید از مناطق عملیاتی کردستان هستند هم می‌توانند اقدام کنند.

زادرستم با بیان اینکه با ستاد اسکان راهیان نور کردستان هماهنگی‌های لازم برای اسکان زائرین انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با هماهنگی سپاه از اکنون تا پایان شهریورماه به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شوند.

وی اظهار کرد: استقبال از زائرین، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و قرائت دعای عهد، برگزاری مراسم‌های مختلف در راستای روزهای مناسبتی، بازدید از یادمان‌ها و رزمایش افلاکیان از جمله برنامه‌های فرهنگی در استان کرمانشاه است.

مسئول اردویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هم اکنون ۳ خواهر و ۸ برادر به خادمی زوار گیلانی در ستاد اسکان راهیان نور کرمانشاه می‌پردازند، افزود: روحانی، راوی و خادم مستقر هم درستاد اسکان به فعالیت‌های مختلفی مشغول هستند.

زادرستم با بیان اینکه روحانی در راستای اقامه نماز جماعت و پاسخ به شبهات و سوالات زوار فعلایت دارد، گفت: راویان هم در مورد مناطق عملیاتی این استان به روایت گری می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه