ضمن ارایه ی لوحی؛

انجمن خوشنویسان ایران از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر کرد

رییس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به پاس همراهی و حمایت در روند ایجاد یکپارچگی سازمانی در این انجمن و شعب تابعه در استان تقدیر کرد.

انجمن خوشنویسان ایران از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر کرد

به گزارش ۸دی، غلامحسین امیرخانی، رییس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و محمدحسین ساکت، نماینده ی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی لوح سپاسی از فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تقدیر کردند.

در بخشی از این لوح آمده است: «هنر و جایگاه والای اجتماعی آن و تأثیرش در ترقی و تعالی جامعه انسانی تا جایی است که؛ هنرمندان و حامیان معنوی و مادی در جهت حفظ و اعتلای آن مصائب و سختی هایی را بجان می خرند که جز به عشق و کیمیای شکیبایی نیل بدان مقدور و میسور نیست؛ و بمنّ و عزت پروردگار بر اوراق تاریخ پرافتخار فرهنگ و هنر ایران زمین تلألو چنین نامهایی کم نیست».

این لوح می افزاید: باور داریم که: «تلاش، همراهی و حمایت بی شائبه حضرتعالی در روند ایجاد یکپارچگی سازمانی و رشد همه جانبه در انجمن خوشنویسان ایران و شعب تابعه در آن استان درخور تقدیر و تحسین بوده و شاید فراتر از مسئولیت سازمانی بدان پرداخته اید».

در ادامه این لوح آمده است: «لذا به اقتضای معنای شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق» از حس وظیفه شناسی سازمانی حضرتعالی تشکر نموده و آرزومند است رشد و تعالی هنر خوشنویسی در استان تحت مدیریت حضرتعالی بخشی از رسالت سازمانی آن اداره کل محترم را برآورده نماید و انجمن خوشنویسان و استادان خدمتگزار آن بعنوان بازوی پر عیار اجرایی در تحقق اهداف متعالی الهی – انسانی و رشد و بالندگی فرهنگ و هنر تکیه گاهی امن و متقن باشند».

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه