برای کسب سهمیه ی رقابتهای جهانی 2017؛

اعزام سه گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ۷ نفره به دانمارک

تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران با سه گیلانی عازم رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان در دانمارک شد.

اعزام سه گیلانی به همراه تیم ملی فوتبال ۷ نفره به دانمارک

به گزارش ۸دی، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به منظور کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین، روز سه‌شنبه با ترکیبی متشکل از ۱۴ بازیکن عازم محل برگزاری مسابقات انتخابی در دانمارک شد.

صادق حسنی، حمید فتحی نژاد و ناصراکبرپور از گیلان به همراه دیگر ملی پوشان برای شرکت در پیکارهای انتخابی قهرمانی جهان راهی دانمارک شده اند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۳ تیم و از ۱۰ مرداد ماه در دانمارک آغاز می‌شود. به همین منظور تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران که از هفته گذشته آخرین اردوی آماده‌سازی خود را در تهران آغاز کرد، سه‌شنبه عازم محل برگزاری این مسابقات شد.

تیم ایران نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها را ۹ مرداد ماه برابر آلمان برگزار می‌کند، سپس ۱۱ مرداد ماه به مصاف ایرلند شمالی می‌رود.

در پایان مرحله ی مقدماتی مسابقات فوتبال انتخابی جهان، دو تیم از هر گروه راهی دور دوم رقابت‌ها می‌شوند. در پایان این مسابقات نیز هشت تیم سهمیه رقابت های جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین را کسب می‌کنند تا در کنار هشت تیم شرکت کننده در پارالمپیک ریو، برگزار کننده مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین باشند.

آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در مسابقات جهانی به ۶ سال پیش باز می‌گردد که طی آن تیم کشورمان در رقابت‌های جهانی هلند به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. البته تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به عنوان قهرمان آسیا سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال گذشته را هم داشت اما به خاطر کارشکنی‌های انگلیس میزبان و عدم صدور روادید نتوانست در آن دوره رقابت‌های جهانی شرکت کند و بدین ترتیب از کسب سهمیه پارالمپیک ریو هم بازماند، چراکه دوره پیشین مسابقات جهانی حکم انتخابی پارالمپیک ریو را هم داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه