جانشين فرماندهي انتظامي گیلان:

همه باید به حریم های اجتماعی و فرهنگی یکدیگر احترام بگذاریم

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: همه باید به حریم های اجتماعی و فرهنگی یکدیگر احترام بگذاریم.

همه باید به حریم های اجتماعی و فرهنگی یکدیگر احترام بگذاریم

به گزارش ۸دی، سرهنگ “مهرداد مهرگان” با بیان اینکه گیلان نگینی زیبا از بدنه ایران اسلامی است، افزود: هدف نیروی انتظامی، برقراری امنیت شهروندان ایرانی و گیلانی است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ورود گسترده گردشگران خارجی و داخلی به استان گیلان، گفت: تعداد اندکی از گردشگران با نیت های سوء به این استان سفر می کنند که نباید اینگونه باشد.

وی با تصریح براینکه بعضی از گردشگران در شهرستان خود امور فرهنگی را رعایت می کنند ولی وقتی در بین دیگر گردشگران قرار می گیرند حریم های اجتماعی و اخلاقی را زیر پا می گذارند، ادامه داد: همه باید به حریم های اجتماعی و فرهنگی یکدیگر احترام بگذاریم.

این مقام انتظامی استان، با تاکید بر اینکه بعضی از بزهکاران با ناآگاهی به گود هنجارشکنی وارد می شوند، افزود: این افراد باید مورد راهنمایی قرار بگیرند.

مهرگان با اشاره به اینکه پلیس طبق قانون با تجری گری و نافرمانی و تکرار ناهنجاری ها برخورد خواهد کرد، ادامه داد: برخورد پلیس گیلان با افرادی که در جرایم خود پافشاری می کنند، بسیار جدی خواهد بود.

مهرداد مهرگان با بیان اینکه اقدامات فرهنگی دستگاه ها نباید منفعلانه و گسسته باشد،اضافه کرد: دشمنان اسلام و ایران، در ریزترین مسائل فرهنگی ورود کرده اند و در حال پیش روی در جنگ نرم عقاید و احزاب هستند.

مهرداد مهرگان با اشاره به حضور جامعه روحانیون در طرح های گیلان مطهر، متذکرشد: مردم ایران اسلامی احترام ویژه ای نسبت به جامعه روحانیت قائل هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه در هفته گذشته طرح نورالمبین در استان گیلان افتتاح شد، تصریح کرد: این طرح  فرهنگی و ارشادی و انذاری در جهت تذکرات لسانی منطبق با آیات قرآنی و احادیث به هنجار شکنان فرهنگی و اجتماعی و دینی اجرا می شود.

وی با تصریح براینکه طرح آمران به معروف در هفته های آینده درسطح شهرهای گیلان افتتاح می شود، گفت: این طرح با حضور خواهران و برادران بسیجی و پلیس در سطح شهررشت،شهرستان ها و تفرجگاه های استان گیلان اجرا می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هیچ سازمانی به تنهایی قادر به رفع همه نواقص نیست، اضافه کرد: از حمیت سازمان های دیگر استان در امورات فرهنگی استقبال می کنیم.

گفتنی است، اختتامیه مرحله سوم گیلان مطهر با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، روحانیون و طلاب اعزامی از قم در سالن کوثر ستاد انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه