مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

رتبه‌ی سوم دانشگاه آزاد رشت در گوگل اسکولار

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه سوم رتبه بندی گوگل اسکولار را در بین دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور به خود اختصاص داد.

رتبه‌ی سوم دانشگاه آزاد رشت در گوگل اسکولار
به گزارش ۸دی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه‌ی سوم گوگل اسکولار را در رتبه بندی وبومتریک به خود اختصاص داد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک به جامعه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار داشت: رتبه بندی وبومتریک سالانه دو بار در بهمن (ژانویه) و مرداد (جولای) توسط ازمایشگاه سایبرمتریک اسپانیا منتشر می گردد.
 مجید مشک بید حقیقی افزود: امسال این موسسه با نوآوری جدیدی در رتبه بندی، دانشگاههای جهان را براساس تعداد ارجاعات آنها از منبع گوگل اسکولار رتبه بندی نمود که براین اساس در این رتبه بندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با رتبه ١٩٩۵ پس از واحد علوم و تحقیقات تهران و خوراسگان اصفهان موفق به کسب رتبه سوم بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گردید.
وی تصریح کرد:  در این رتبه بندی که براساس ارجاعات به مقالات اعضای هیات علمی دانشگاه ها منتشر گردیده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت رتبه ٣۴ کشور را بدست آورده است.
مشک بید حقیقی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رتبه بندی اخیر گوگل اسکولار که به وسیله وبومتریک منتشر شده است موفق به کسب رتبه ١٩٩۵ جهانی و رتبه ٣۴ ایران شده و رتبه سوم را میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: در یکسال گذشته با حمایت های بی دریغ دبیر هیأت امنای استان گیلان با توجه به بخشنامه های ارسالی سازمان مرکزی،  حوزه پژوهش و فناوری واحد رشت جهت ارتقای این واحد دانشگاهی در رتبه بندی جهانی وبومتریک ، سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را با الگوبرداری از دانشگاه های معتبر جهانی طراحی و راه اندازی کرد و با حضور اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی در خصوص اهمیت درج مستندات علمی در پایگاه گوگل اسکولار  جلسات متعددی را برگزار کرد که در نتیجه برگزاری این کارگاهها، امکان رصد اطلاعات علمی از طریق پایگاههای معتبر جهانی فراهم شد.
لازم به ذکر است در جدول ذیل رتبه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ایران و جهان به ترتیب آورده شده است.
رتبه دانشگاه رشت
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه