مدیرعامل سازمان منطقه‌ی آزاد انزلی مطرح کرد؛

انزلی، میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی می شود

مدیر عامل سازمان از هماهنگی های صورت گرفته به منظور میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی بعد از بازدید رئیس فدراسیون جهانی این رشته از امکانات این منطقه خبر داد.

انزلی، میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی می شود

به گزارش ۸دی، احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما در دیدار از این منطقه و مذاکره با مهندس مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، راهکارهای گسترش همکاریهای دو جانبه به منظور توسعه اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی و همچنین ایجاد و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای پوشش مستقیم رقابتهای و رویداد های مختلف این منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با تقدیر از شبکه تلویزیونی ورزش سیما در پوشش مناسب مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران و با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این رویداد بین المللی معتبراز سوی رسانه های مختلف ملی و استانی، رویکرد سازمان متبوع خود را ایجاد زیرساختهای مناسب جهت برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی اعلام کرد و گفت: در همین راستا بعد از بهره برداری از مجموعه ورزشهای ساحلی مرحوم قایقران در منطقه، مسابقات قهرمانی کشور در رشته هایی همچون فوتبال و والیبال، هندبال، کشتی و همچنین ورزشهای آبی و دریایی در این مجموعه برگزار شده و این سازمان طرح توسعه و تجهیز این مجموعه ورزشی را در دستور کار دارد.

مدیرعامل سازمان از هماهنگی های صورت گرفته به منظور میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی بعد از بازدید رئیس فدراسیون جهانی این رشته از امکانات این منطقه خبر داد و گفت: توسعه ورزش در سطح جامعه علاوه بر از میان بردن ناهنجاری های اجتماعی زمینه ارتقای سطح سلامت عمومی و گسترش اخلاق  حسنه و روحیات پهلوانی را نیز بهمراه خواهد داشت.

رضا مسرور آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی را برای عقد تفاهمنامه در راستای  توسعه همکاری با شبکه ورزش بیان داشت و افزود: این همکاری می تواند در تعمیق و افزایش فرهنگ ورزش در سطح جامعه مثمر ثمر باشد.

احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیمادر این نشست با اشاره اقدامات و برنامه ریزی انجام شده در افزایش مخاطبان این شبکه تخصصی در یکسال اخیر، به آمادگی این شبکه برای اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه‌ی ایجاد زیرساختی و برگزاری مسابقات ورزشی از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در حال انجام است که توسعه‌ی همکاریها و بهره گیری از ظرفیتهای دو جانبه می تواند به ارتقای نقش و جایگاه این منطقه در سطح کشور از طریق اطلاع رسانی گسترده رویدادهای ورزشی یاری رساند.

وی از اقدامات منطقه‌ی آزاد انزلی در زمینه‌ی میزبانی مسابقات ورزشی و گسترش توریسم ورزشی قدردانی کرد و افزود: می‌توان از طریق تولید برنامه های مشترک ورزشی بخصوص ورزش های خانوادگی با تکیه بر ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی، در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب مردم به ورزش گام برداشت.

گفتنی است علی قانع  قائم مقام شبکه ورزش سیما و معاونین و مدیران سازمان در این دیدار حضور داشتند که در این دیدار از امکانات وزیرساخت های گردشگری منطقه  از جمله مرکز تفریحات ساحلی، طرح ساحلی، مجموعه شطرنج ساحلی ،مرکز همایش ها و نمایشگاه ها، مجموعه ورزشهای ساحلی قایقران ، فاز تجارت و گردشگری و باغ مشاهیر و بهشت پرندگان منطقه آزاد انزلی  بازدید کردند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه