امام جمعه سابق لاهیجان:

دستگاه دیپلماسی باید در قضیه کشمیر ورود کند/ شکرگذاری عزت و اقتدار این است که از مظلوم دفاع کنیم

امام جمعه سابق لاهیجان گفت: اتفاقات کشمیر باید نشانه ای برای مردم باشد تا شکرگذار امنیت موجود در ایران باشند و شکرگذاری این عزت و اقتدار در این است که از مظلوم دفاع کنیم.

دستگاه دیپلماسی باید در قضیه کشمیر ورود کند/ شکرگذاری عزت و اقتدار این است که از مظلوم دفاع کنیم

حجت الاسلام حامد رنجبر در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: مسئله کشمیر پرسابقه است و تقریبا بیش از دو دهه از اتفاقات جریانات اسلامی کشمیر می گذرد ولی متاسفانه ما غافلیم و خبرگزاری های داخلی از موضوع کشمیر بی اطلاع هستند.

امام جمعه سابق لاهیجان با اشاره به اینکه مبادلات فرهنگی و علمی بین کشمیر و حوزه علمیه قم از دیرباز برقرار بوده است افزود: دولت و دسنگاه دیپلماسی باید در قضیه کشمیر ورود کنند تا خدایی نکرده جنایات بیشتری صورت نگیرد.

رنجبر گفت: اتفاقات کشمیر باید نشانه ای برای مردم باشد تا شکرگذار امنیت موجود در ایران باشند و شکرگذاری این عزت و اقتدار در این است که از مظلوم دفاع کنیم.

وی افزود: به نظر من باید در نماز جمعه ها چه در تهران ، چه در استان ها  مواضع تندتری در خصوص کشمیر بگیرند و به عنوان مطالبات مردمی از دولت بخواهند که ورود بکنند.

امام جمعه سابق لاهیجان در پایان متذکر شد: مردم کشمیر و خصوصا طلبه هایی که از آنجا برای تحصیل علم به قم و ایران آمده اند انتظار دارند دفاع بیشتری از آنها صورت بگیرد ولی متاسفانه ما در هاله ای از سکوت هستیم و مسئله را بدون موضع رسمی می گذرانیم که این ضرر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه