رئیس سازمان بسیج رسانه‌ی گیلان:

بخش ویژه‌ی حماسه‌ی حضور جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ی گیلان از اضافه‌شدن بخش ویژه‌ی حماسه‌ی حضور، عکس‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته و روز قدس سال جاری به جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد.

بخش ویژه‌ی حماسه‌ی حضور جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان درباره ادامه روند برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در ۶بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس برگزار می‎شود، تاکید کرد: آثار نوشتاری باید در یکی از موضوعات “اقتصاد مقاومتی”، “امر به معروف و نهی از منکر”، “معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی” و “تقویت روحیه خودباوری” به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جعفری از اضافه‌شدن بخش ویژه حماسه حضور شامل گزارش‌های تصویری و گزارش‌های میدانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته و روز قدس سال جاری به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر ۵ اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

وی به نوع ارسال آثار اشاره و بیان کرد: بهترین راه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ارسال لینک اثر به همراه مشخصات خبرنگار یا عکاس از طریق پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir است.
جعفری ادامه داد: همچنین آثار منتشر شده در نشریات محلی می‌تواند به دو صورت اسکن شده به آدرس رایانه دبیرخانه و یا به صورت چاپی به آدرس مکانی دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر را ۱۰ مرداد ماه عنوان کرد و گفت: همه تلاش دست‌اندرکاران دبیرخانه جشنواره این است که همزمان با هفته تجلیل از خبرنگاران از برگزیدگان این جشنواره نیز تجلیل به عمل آید.
وی در پایان، با اشاره به اینکه به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود، اذعان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۱۴۲۳۰۵ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه