اقدام قابل تقدیر شهردار رشت + سند

شهردار رشت امروز در نامه ای خطاب به مدیران شهرداری از آنان خواست در صورتی که قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی شورای شهر رشت را دارند، حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۶/۳۰ از سمت خود در شهرداری استعفا دهند.

اقدام قابل تقدیر شهردار رشت + سند

به گزارش ۸دی، شهردار رشت امروز در نامه ای خطاب به مدیران شهرداری از آنان خواست در صورتی که قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی شورای شهر رشت را دارند، حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۶/۳۰ از سمت خود در شهرداری استعفا دهند.

این اقدام در خور تقدیر ثابت قدم می تواند تا حد زیادی به شائبه ها در خصوص استفاده از اموال بیت المال شهرداری رشت به نفع یک یا گروهی از کاندیداهای خاص پایان دهد. البته قانونا شهردار رشت نمی تواند مانع از کاندیداتوری مدیری که تا تاریخ ذکر شده استعفا نداده است، شود اما صدور همین نامه هم می تواند سدی در برابر استفاده انتخاباتی و سیاسی از اموال بیت المال شهرداری باشد.

در این نامه آمده است:

معاونین محترم, مدیران محترم مناطق, سازمانها و ادارات تابعه شهرداری رشت

با سلام

احتراما بدینوسیله اعلام می دارد حسب این مکاتبه و جهت جلوگیری از شائبه استفاده ابزاری یا هرگونه بهره برداری روانی و تبلیغی کلیه معاونین و مدیران شهرداری رشت که قصد حضور در انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده را دارند, حداکثر تا تاریخ ۳۰/۶ /۹۵ می بایست از سمت سازمانی فعلی(پست مرتبط) استعفا دهند.

بدیهی است در صورت عدم رعایت موضوع فوق امکان پذیرش استعفا پس از این تاریخ میسر نمی باشد. مراتب جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد. 

گفتنی است زنگ تبلیغات زودهنگام انتخاباتی شورای شهر رشت نواخته شده است و گفته می شود در حدود ۱۰۰ نفر از حالا فعالیت خود را برای تصدی بر ۱۱ کرسی شورای شهر رشت آغاز کرده اند!

نامه ی ثابت قدم

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه