فرمانده انتظامي استان گيلان :

دانش تخصصی بهترین ابزار خدمت کارآمد برای پلیس است

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: دانش تخصصی بهترین ابزار خدمت کارآمد پلیس به مردم است.

دانش تخصصی بهترین ابزار خدمت کارآمد برای پلیس است

به گزارش ۸دی، سردار “محمدرضا میرحیدری” در آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری معاونت ْآموزش فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه سطح دانش نیروهای انتظامی باید افزایش روزافزون داشته باشد، افزود: دانش تخصصی یکی از بهترین ابزار های خدمت مفید، مثبت و کارآمد پلیس به مردم می باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه پلیس نقش ویژه ای در امنیت جامعه ایفا می کند، گفت: جامعه در علوم روز درحال تجهیز شدن است که پلیس نیز باید منطبق بر جامعه و بیشتر به سمت دانش برود.

وی با بیان اینکه علم آموزی پلیس در حوزه علوم نوین باید سریع تر باشد، اظهار کرد: روش های گذشته در مقابل حل و فصل مشکلاتی که با ورود علوم جدی پدید آمدند کارآمد نخواهند بود.

میرحیدری با اشاره به اینکه پلیس گیلان خدمت به مردم و نظام اسلامی را افتخار  و وظیفه خود می داند، ادامه داد: پلیس هایی که در حوزه ماموریتشان تخصصی هستند، موفق تر و سریع تر عمل می کنند.

????????????????????????????????????

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه همه باید در حوزه وظایفشان با آشنایی کامل وارد ماموریت ها شوند، خاطرنشان کرد: آگاهی و تخصص در عملیات ها بازخورد عملیات را مثبت خواهد کرد.

محمدرضا میرحیدری عدم آگاهی و کمبود آموزش موجب تحلیل نیروها در ماموریت ها و کاهش کیفی عملیات ها می شود، تاکید کرد: نبود آموزش، ماموران را در عملیات های سخت دچار مشکل می کند.

میرحیدری با اشاره به این که قدم های پلیس در راستا خدمت رسانی به مردم است، افزود : آموزش های علمی و نظامی در همه رده ها باید با جدیت پیگیری شود.

وی پلیس را دارای بدنه قوی و تنومد و با نبوغ برشمرد و اشاره کرد: پلیس های تخصصی استان گیلان دارای ماموران مجاهد و متخصصی است که علم روز را برای حفظ امنیت به کار بسته اند.

میرحیدری با تاکید براینکه علوم روز موجب کاهش زمان به نتیجه رسیدن بررسی پرونده های قضایی شده است، افزود: آمار جرایم خشن در استان گیلان بسیار پایین است.

گفتنی است، آزمون کارآگاهی و کارآگاه یاری روز گذشته با حضور  فرمانده انتظامی استان، معاون تربیت و آموزش، رئیس پلیس آگاهی استان و ناظر اعزامی ناجا در مجتمع آموزشی معاونت آموزش  برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه