شهردار اسالم خبر داد؛

احداث نخستین میدان شهری در اسالم

شهردار اسالم از احداث نخستین میدان شهری گیلان به نام شهدای مدافع حرم در این شهر خبر داد.

احداث نخستین میدان شهری در اسالم

به گزارش ۸دی، جهانگیر شیلاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش  بیان اینکه با حداقل‌ترین امکانات به مردم اسالم خدمات‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: امسال طرح نهضت آسفالت در اسالم ادامه دارد.

وی آسفالت بخشی از خیابان منطقه خلیف‌آباد را از در راستای طرح نهضت آسفالت عنوان کرد و افزود: امیدواریم بخش دیگر این خیابان هر چه سریع‌تر آسفالت شود.

شهردار اسالم از احداث نخستین میدان شهری در این شهر خبر داد و گفت: این میدان در دست احداث بوده و به نام شهدای حرم نامگذاری می‌شود.

وی واگذاری طرح سالم‌سازی دریای آلالان به بخش‌خصوصی را از جمله برنامه‌های در دستور کار شهرداری عنوان کرد و گفت: مقدمات قانونی این کار انجام شده و به‌زودی شاهد رشد و شکوفایی گردشگری منطقه در این طرح می‌شویم.

شیلاتی خریداری یک دستگاه کمپرسی نیمه‌سنگین حمل زباله از سازمان همیاری شهردارها و احداث کانال در خیابان شهید رجایی و کوچه‌های منشعب اسالم را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات عمده در شهر اسالم تصریح کرد: خیابان اصلی شهر اسالم به عنوان محور ترانزیتی دارای آسفالت فرسوده بوده و هیچ سرمایه‌گذاری در این راستا صورت نگرفته است.

شهردار اسالم با بیان اینکه با تلاش نماینده و فرماندار تالش نامه مجوز آسفالت سه کیلومتر از هر طرف محور مذکور از معاون وزیر راه و شهرسازی اخذ شده است، خاطرنشان کرد: این نامه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی گیلان قرار دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی گیلان امسال شاهد آسفالت محور اصلی خیابان اسالم باشیم تا دغدغه مردم در این زمینه برطرف شود.

به گزارش فارس، اسالم طبق آخرین سرشماری صورت گرفته جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۰ نفر را در خود جای داده و طبق طرح هادی دارای مساحتی بالغ بر ۴۶۰ هکتار است.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه