گزارشی از مجله تایمز:

«دام عسل» زنان صهیونیست برای شخصیت‌های جهان +عکس

مئیر آمیت می‌گوید: جاسوس‌های زن نحوه بهره‌برداری از خود در جاسوسی را فرا می‌گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند

«دام عسل» زنان صهیونیست برای شخصیت‌های جهان +عکس

به گزارش ۸دی، مجله انگلیسی تایمز در گزارشی به استفاده بدون اجازه از پاسپورت سفرهای غربی ویژه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی توسط عناصر سرویس جاسوسی موساد پرداخته و موضوع استفاده موساد از زنان برای به دام انداختن جوانان و شخصیت‌های مسئول کشورهای مختلف را به عنوان یکی از عوامل این اتفاق معرفی کرد.

 

براساس این گزارش موساد معمولاً از زنان جاسوس برای به دام انداختن طعمه‌های خود استفاده می‌کند و این افراد جهت رسیدن به اهداف خود با طعمه هایی که عمدتا غربی هستند، رابطه برقرار می‌کنند تا بتوانند آنها را برای ورود به ارتش اسرائیل و خدمت نظامی در ارتش قانع کرده و به این ترتیب پاسپورت های آنها در اختیار فرماندهان ارتش قرار بگیرد.

1227833_489

این گزارش می‌افزاید که دو نفر از نظامیانی که خدمت نظامی خود در ارتش را به پایان رسانده و به انگلیس باز گشتند،‌قبل از ترک سرزمین‌های اشغالی گذرنامه‌های خود را دریافت کردند، اما با کمال تعجب مشاهده کردند که مهر تعدادی از کشورها بر روی این گذرنامه ها وجود دارد که نشان می‌دهد گذرنامه آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.


1740574_697

تایمز به مهر کشورهای آذربایجان ، ترکیه ، روسیه و دولت‌های دیگر بر روی این گذرنامه‌ها اشاره کرده و می‌افزاید که یکی از این نظامیان هشدارهایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه در سال‌های آینده به کشورهای مذکور مسافرت نداشته باشد، چرا که این سفر برای وی خطرناک خواهد بود.

میر آمیت جاسوس کهنه‌کار رژیم صهیونیستی می‌گوید: جاسوس‌های زن نحوه بهره‌برداری از خود در زمینه فعالیت‌های جاسوسی را فرا می‌گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند. وی می‌افزاید که سابقه استفاده جنسی با هدف جاسوسی به قدمت خود فعالیت های جاسوسی بازمی‌گردد.

“دام عسل” (Honey Trap ) نام مأموریت‌های ویژه‌ای است که جاسوسان زن اسرائیلی انجام آن را بر عهده دارند. در جریان این مأموریت‌ها جاسوسان مذکور، تجسس در سرویس‌های امنیتی را از طریق نزدیک شدن به اهداف مورد نظر انجام داده و در برخی موارد عملیات‌های ترور را انجام می‌دهند.

12/12/06 בשבוע שעבר התקיים שבוע השדאות של קורס מדריכות חי"ר בביה"ס למ"כים   וחי"ר. הבנות עברו תכנים של הישרדות, ישנו והתאמנו בשטח והתקרבו צעד נוסף לסיום הקורס היוקרתי.                                                                      צילום:אביר סולטן, דובר צה"ל

در همین راستا یکی از خاخام‌های صهیونیست، بهره‌کشی جنسی از زنان برای انجام مأموریت‌های جاسوسی و فریب دادن دشمنان را مجاز شمرده است. بر اساس پژوهشی که مؤسسه صهیونیستی “زموت” با عنوان “برقراری روابط جنسی در مسیر امنیت داخلی اسرائیل” انجام داده، به نظر می‌رسد، استفاده های متعددی از این عملیات ها در سرویس‌های جاسوسی اسرائیل صورت گرفته است. به عنوان مثال یکی از این جاسوسان زن در سال ۱۹۶۶ موفق شد یک خلبان عراقی را قانع کند که هواپیمای میگ خود را در یکی از فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی به زمین بنشاند.

یکی از مهم‌ترین مأموریت هایی که موساد در سال ۱۹۸۷ انجام داد، برای بازگرداندن مردخای فعنونو دانشمند هسته‌ای اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی بود. وی اسرار تأسیسات اتمی اسرائیل را به هفته نامه ساندی‌ تایمز فروخته بود. در آن زمان یکی از جاسوسان زن اسرائیلی با نام سیندی اقدام به برقراری رابطه با فعنونو کرده و در ادامه او را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی باز گرداند.

وقتی موساد متوجه شد که فعنونو اطلاعات ارزشمند و محرمانه ای از فعالیت‌های اتمی اسرائیل را به ساندی‌تایمز داده است، تصمیم به بازداشت وی گرفت، اما فعنونو اراضی اشغالی را ترک کرده و به انگلیس فرار کرد. معاهدات امنیتی بین سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس امکان ربایش وی در انگلیس را فراهم نمی کرد. لذا موساد تصمیم گرفت او را با اراده خودش به ترک انگلیس وادار کند.

1740572_908

در این رابطه یکی از جاسوسان موساد در نقش یک گردشگر آمریکایی خود را به فعنونو نزدیک کرد و در ادامه موفق شد او را قانع کند تا تعطیلات آخر هفته را با وی در شهر رم در ایتالیا سپری کند. چند ساعت پس از ورود فعنونو به رم، عناصر موساد وی را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند. فعنونو در جریان محاکمه در سرزمین‌های اشغالی به ۱۸ سال زندان به اتهام جاسوسی و خیانت و کشف اسرار اتمی رژیم صهیونیستی متهم شد.

جاسوس

جریان‌های دینی و تلمودی یهود استفاده جنسی از زنان برای فریب دادن دشمنان را مجاز دانسته و حتی آن را نوعی عبادت و خدمت به صهیونیسم به شمار می‌آورند. آریشفات یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خاخام‌های رژیم صهیونیستی برقراری روابط جنسی زنان یهودی با دشمنان برای دستیابی به اطلاعات آنها را مجاز شمرده است. موساد تلاش زیادی برای جذب زنان یهودی و غیریهودی و استفاده از آنها در این مسیر دارد ، تا جایی که استفاده از زنان به یکی از مهم‌ترین ابزارهای جاسوسی و واقعیت تاریخی ثابت در افکار صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
پس این خانمهای جور واجور که در خیابانهای این مملکت در حال جولان و مثل مانکن تردد میکنند برای به دام انداختن جوانان و شخصیت‌های مسئول کشور ما از اسراییل آمده و جاسوس هستند؟!!!! جوانان و آقایان وزیر، مدیر، وکیل و.......... مراقب خودتان در داخل کشور و سفرهای خارجی باشید که در دام عسل نیفتید و به جای خادم مردم خائن مردم شوید
در حاشیه